البرز | کرج | همایش بزرگ بهبود یافتگان برگزار شد

اعتیاد یک بیماری جسمی و روحی است و تمامی زندگی فرد بیمار و خانواده او را تحت تاثیر قرار می دهد. سیاست های سازمان بهزیستی نسبت به این بیماری و فرد بیمار سلبی نبوده و تاکید ما بر همدلی، همدردی و همراهی تا زمان بهبود می باشد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر همایش بزرگ بهبود یافتگان با حضور " علیرضا فتاح پور " مدیر بهزیستی شهرستان ، سرهنگ "اسلام خواه"  نماینده معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز و  سرهنگ "زیلا " نماینده معاونت فرهنگی نیروی انتظامی استان البرز در سالن اجتماعات بهزیستی کرج برگزار شد.

" فتاح پور "مدیر بهزیستی شهرستان کرج ضمن خیر مقدم به مدعوین و گرامیداشت هفته مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت : اعتیاد یک بیماری جسمی و روحی است و تمامی زندگی فرد بیمار و خانواده او را تحت تاثیر قرار می دهد، سیاست های سازمان بهزیستی نسبت به این بیماری و فرد بیمار سلبی نبوده و تاکید ما بر همدلی، همدردی و همراهی تا زمان بهبودی کامل می باشد. 


وی افزود :جهان امروز بعد از آزمون و خطاهای فراوان به این واقعیت رسیده است که استفاده از نگاه ایجابی مبتنی بر نقش مهم و اساسی خانواده در پیشگیری از سوء مصرف مواد یکی از اصلی ترین راههای مقابله با این پدیده است. 


مدیر بهزیستی شهرستان کرج در ادامه خاطر نشان کرد :زمان آن فرا رسیده است تا با اتخاذ نگاهی مبتنی بر خانواده محوری و با تغییر جهت از رویکرد های سلبی و متکی بر مجازات یا درمان، به سمت رویکرد های ایجابی با تکیه بر پیشگیری های اولیه و با تقویت روابط همدلانه در خانواده، گامی مهم در عرصه ی مواجهه با این معضل برداریم. ما نیز به عنوان جامعه ای که یکی از افتخارات خود را حفظ بنیان خانواده می دانیم معتقدیم هر نوع مواجهه با این پدیده  آسیب زا، فقط با بازگشتن به سوی خانواده به عنوان مهم ترین و موثرترین نهاد اجتماعی امکان پذیر است.

کد خبر 1039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد