البرز | کرج | بازدید مشترک کارشناسان مناسب سازی اداره بهزیستی ، استانداری و فرمانداری

مناسب سازی محیط شهری برای داشتن زندگی آرام و بی دغدغه همراه با رضایت مندی تمام اقشار جامعه از امکانات شهری از جمله مواردی است که به صورت یک استاندارد بین المللی، در تمام کشورهای دنیا سابقه ای طولانی دارد


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : با هدف بازدید میدانی مشکلات تردد معلولین در پیاده روهای کلانشهر کرج ،بازدید مشترک کارشناسان ستاد مناسب سازی اداره بهزیستی ، استانداری البرز و فرمانداری کرج صورت گرفت.

مدیر بهزیستی شهرستان کرج درباره لزوم مناسب سازی پیاده رو های کلانشهر کرج گفت :مناسب سازی محیط شهری برای داشتن زندگی آرام و بی دغدغه همراه با رضایت مندی تمام اقشار جامعه از امکانات شهری از جمله مواردی است که به صورت یک استاندارد بین المللی، در تمام کشورهای دنیا سابقه ای طولانی دارد.

وی افزود :در کلانشهرکرج که معلولین و جانبازان زیادی در آن زندگی میکنند مناسب سازی محیط شهری بحثی جوان و در عین حال رو به رشد است. 

"فتاح پور" مدیر بهزیستی شهرستان کرج در پایان این بازدید گفت :در حال حاضر اغلب ساختمان ها و پیاده رو های شهری موانعی هستند بر سر راه معلولین و باعث خانه نشین شدن این دسته از جامعه هدف بهزیستی شده که تبعات روحی و جسمی را به همراه خواهد داشت .

کد خبر 1034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد