اجرای طرح ساماندهی ارزیابی و درجه‌بندی خیریه‌های تحت نظارت بهزیستی/ بارگذاری اطلاعات املاک بهزیستی در سامانه شفافیت

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه به زودی تمامی اطلاعات املاک سازمان بر روی سایت سامانه شفافیت سازمان قرار داده می گیرد، گفت: طرح ساماندهی خیریه ها نیز در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از خانه ملت، «وحید قبادی‌دانا» رئیس سازمان بهزیستی کشور  با یادآوری اینکه در حوزه فعالیت‌های بهزیستی برقراری دولت الکترونیک مدنظر قرار دارد، گفت: براین اساس تمامی مستمری‌ها و یارانه‌هایی که مربوط به حوزه اجتماعی و توانبخشی است به صورت الکترونیکی پرداخت خواهد شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، افزود: از بهمن ماه یارانه مراکز نگهداری شبانه‌روزی که شامل بیماران روانی مزمن، سالمندان و معلولان دارای ضایع نخاعی و ذهنی که بالغ بر ۴۷ هزار نفر هستند و اطلاعات آنها در سامانه سازمان ثبت شده به صورت الکترونیکی به خیریه تحت پوشش به صورت مستقیم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه یارانه و امداد فرزندان تحت پوشش بهزیستی که ۲۶ هزار نفر هستند از اردیبهشت ماه به صورت متمرکز پرداخت می شود، گفت: سامانه شفافیت بهزیستی در جهت شفافیت فعالیت‌ها راه‌اندازی شده و در حال حاضر ۲۱ هزار قراردادی که در سازمان در بخش‌های مختلف منعقد شده در منظر همه مردم قرار دارند و می‌توانند با مراجعه به سایت شفافیت سازمان آن را مشاهده کنند.

قبادی‌دانا، ادامه داد: برای تمامی مشارکت‌های که مردم و خیرین برای سازمان انجام می‌دهند و مبالغی که وارد حساب مشارکت‌های بهزیستی می‌شود یک پیامک تشکر ارسال می‌شود و مبالغ و اسامی در سامانه ثبت می‌شود تا جلوی هر گونه سوء استفاده احتمالی گرفته شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه به زودی تمام املاک بهزیستی همراه با اطلاعات بر روی سایت سامانه شفافیت قرار داده می‌شود، تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی فعالیت‌های ما شرکای اجتماعی و خیریه‌ها و خیرین هستند که طرح ساماندهی ارزیابی و درجه‌بندی خیریه‌ها در حال انجام است./

کد خبر 1024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد