قم| پیوست های اجتماعی ویژه نابینایان در برنامه ریزی های شهری مورد توجه باشد

استاندار قم با تاکید بر مناسب سازی فضاهای عمومی برای استفاده روشندلان گفت: پیوست های اجتماعی ویژه نابینایان در برنامه ریزی های شهری مورد توجه قرار گیرد.

استاندار قم با تاکید بر مناسب سازی فضاهای عمومی برای استفاده روشندلان گفت: پیوست های اجتماعی ویژه نابینایان در برنامه ریزی های شهری مورد توجه قرار گیرد.

بهرام سرمست روز پنجشنبه در بازدید از موسسه حضرت خدیجه (س) قم که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیر کل بهزیستی استان قم انجام شد : روشندلان را سرشار از استعدادهای نهفته ای دانست که در صورتی که توجه لازم به آنها شود می توان سرمنشا اتفاقات و فعالیت های اجتماعی فراوانی شود.

مدیر موسسه حضرت خدیجه (س) نیز دراین دیدار گفت: در طول ۴ سال فعالیت این موسسه بیش از ۷۶ هزار زائر اولی از مناطق محروم کشور به زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) اعزام شده اند.

زهیر ثباتی مقدم بیان کرد: شناسایی محرومان و ساماندهی انها برای زیارت حرم مظهر حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و سایر امکان مذهبی استان از اهداف مهم این موسسه است.

وی در ادامه تصریح کرد: موسسه حضرت خدیجه (س) امروز میزبان ۱۳۵ زائر اولی نابینا از استان مازندران بوده که بعد از سال ها به یکی از آرزوهای خود که زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) دست یافته اند.

وی برخی از اهداف مهم موسسه حضرت خدیجه (س) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ترویج فرهنگ زیارت یکی از اهداف مهمی بوده که این موسسه به صورت جدی آن را دنبال می کند.

ثباتی مقدم اضافه کرد: همچنین شناسایی و کمک به محرومین در سطح کشور از دیگر محورهای مهم و اصلی فعالیت موسسه حضرت خدیجه (س) بوده که در ۴ سال گذشته فعالیت های مطلوبی در این راستا از خود بر جای گذاشته است.

لازم به ذکر است درپایان  این دیدار استاندار قم با اهدای لوح تقدیر از مسول هیات نابینایان استان مازندران تقدیر کرد.

کد خبر 1008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد