بهزاد ستاری گفت: ۲۷ پایگاه سلامت اجتماعی با مشارکت تسهیل گران اجتماعی آماده اجرای طرح ملی مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) در سطح استان اردبیل خواهد بود.

دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان هم توان افزایی و دعوت از نوجوانان در طرح مانا را یکی از برنامه ها و رویکردهای اجتماع محور یادکرد و گفت: هدف از این طرح، جلب مشارکتهای نوجوانان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که این امر نیازمند برنامه ریزی وهدف گذاری علمی وکاملاً تخصصی می باشد .

مدیرکل بهزیستی استان توجه واهتمام ویژه تسهیلگران را بهبسترها و زمینه های بروز آسیب ها جلب کرد و گفت: لازم است آموزش دهندگان بویژه مجریان طرح در پایگاههای سلامت اجتماعی با دقت و حساسیت لازم اهداف مد نظر را دنبال کنند.

ایشان با عنوان این مطلب که مشارکت جویی به مثابه کلید پیشگیری در نظر گرفته شده است اذعان کرد: ارتقاء توانمندیهای نوجوانان در زمینه شیوهای همیاری اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیتهای مشارکت نوجوانان در موسسات خصوصی از اصلی ترین اهداف این طرح می باشند.

ستاری اضافه کرد : به دنبال بسط و گسترش این طرح و آموزش تسهیلگران ، اجرای فرآیندهای مشارکتی نوجوانان و حمایت یابی وپشتیبانی از اقدامات مشارکتی نوجوانان تحقق می باید .

شایان ذکر است : این طرح کاملاً بصورت کار گروهی و عملی ودر 12 جلسه طراحی شده است که از طریق پایگاههای سلامت اجتماعی استان و از اول تیرماه سالجاری قابل اجرا خواهد بود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد