مراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مدیرکل بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن 26 مرداد ماه"سالروز بازگشت آزادگان جنگ تحمیلی به میهن اسلامی"،مدیرکل بهزیستی استان ضمن دیدار و گفتگوی صمیمانه با"پرسنل آزاده " سازمان؛ با اهدای لوح سپاس از تلاش و فداکاری این عزیزان در دفاع از میهن عزیزمان تقدیر کرد.

مراسم گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با حضور مدیرکل بهزیستی استان در محل سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد .

در این برنامهدکتر ستاری با اشاره به رشادتها و جانفشانی های رزمندگان اسلام در طول جنگ تحمیلی و ایثار و از خود گذشتگی دلاورمردان ایران اسلامی در دفاع از ملت و کیان خود گفت : حقیقتا" سالهای پرافتخار جنگ تحمیلی و مبارزات و ایثار رزمندگان وصف ناپذیر و قابل تامل می باشد .

مدیر کل بهزیستی استان افزود : همه ملت و مردم همیشه در صحنه استان مدیون خون شهداء و از خود گذشتگی های ایثارمردانی است که از جان مایه گذاشتند و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به نشانه سرافرازی به اهتزاز درآورند.

ایشان ادامه داد: ما باید در انتقال صحیح این رشادتها و جانفشانی ها به نسلهای آتی نهایت اهتمام و کوشش را داشته با شیم تا ارزشها ی اسلامی و انقلابی همواره به عنوان یک نماد مقدس و ملی حفظ شود .

همچنین وی یادآورشد: پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه شهدا و رزمندگان وانتقال این ارزشها به جوانان می تواند به اقتدار وامنیت میهن وکشور اسلامی ما منجر شود.

درپایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از مقام شامخ آزادگان سرافراز سازمان تجلیل بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد