تعامل و همکاری مطلوب با اهداف سازمان ، موفقیت حوزه های تخصصی در شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح کشور ، انجام بازدیدهای دوره ای و تخصصی ، جلب رضایت مددجویان ، اطلاع رسانی درست از فعالیتها و خدمات ارائه شده و پیگیری مصوبات مطرح شده درجلسات از عناوین ، اهداف و برنامه های مورد توجه بهزیستی استان می باشد.

جلسه شورای اداری و بیست و ششمین گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونین و روسای اداره های بهزیستی شهرستانهای تابعه در مرکز آموزشهای تخصصی بهزیستی استان برگزار گردید.

دراین نشست دکتر بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به خدمات و فعالیتهای سازمان، هدف از برگزاری این نشست را نظارت، برنامه ریزی و پیگیری امورات محوله به منظور بهبود سطح خدمات در بدنه سازمان یاد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه روند پیشرفت سازمان رو به رشد و تعالی است گفت : تعامل وارتباط دو سویه با مسولان سازمان و دراستان نیز با مسئولان دستگاههای اجرایی استان زمینه ساز رشد ، ترقی و پیشرفت یک سازمان حمایتی و یاریگر است .

وی همچنین از فرمانداران شهرستانهای مشکین شهر ، پارس آبادو شهردار اردبیل به لحاظ اهداء زمین برای تاسیس و راه اندازی پایگاههای سلامت اجتماعی تقدیرکرد وگفت: امیدواریم سنت حسنه انفاق و وقف در تمام امورات ما جاری و ساری بماند .

ستاری در رابطه با تشریح اهداف گردهمایی و برنامه های کلی سازمان از سوی حوزه های تخصصی تصریح کرد: تعامل و همکاری مطلوب با اهداف سازمان ، موفقیت حوزه های تخصصی در شاخص های عمومی و اختصاصی در سطح کشور ، انجام بازدیدهای دوره ای و تخصصی ، جلب رضایت مددجویان ، اطلاع رسانی درست از فعالیتها و خدمات ارائه شده و پیگیری مصوبات مطرح شده درجلسات از عناوین ، اهداف و برنامه های مورد توجه بهزیستی استان می باشد.

افزودنی است : راهنمایی و برخورد مناسب با افراد جامعه هدف ، تقویت روحیه مشارکت و همدلی ، اهتمام جدی در ثبت لیست افراد پشت نوبتی های سازمان ، اتخاذ تدابیر لازم در بروز هرگونه حوادث احتمالی و رایزنی با مسئولان بالادستی ، بازدیدهای هدفمند از موسسات و مراکز وابسته ، ثبت اطلاعات و مشخصات افراد تحت پوشش در سامانه ui، پایش درست پرونده های توانبخشی ، نظارت برعملکرد و کارآیی کارکنان ، ارتباط موثر با نمایندگان استانی ، نظارت جدی بر مراکز غیر دولتی ، پیگیری اجرای مصوبات ، تسریع در امور مراجعین ، هدایت درست موسسات خیریه ، آسیب شناسی نظام نامه نظارتی ، راه اندازی بنیاد فرزانگان در شهرستانهای تابعه ، برگزاری جلسات توجیهی برای افراد زیر مجموعه ، تامین امنیت و پوشش پرسنل ، توجیه قضات و دادستانهای شهرستانها ، احاطه کامل بر دستورالعمل ها و تقویت برنامه هاهی مشارکتی از جمله انتظارات دراین نشست بود.

روسای شهرستانهای تابعه هرکدام به تشریح اهداف و سیاستها و عملکرد حوزه های تخصصی پرداخته و نکته نظرات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

درپایان پس از بررسی عملکردها و اقدامات هریک از حوزه های تخصصی و شهرستانها در شاخص های مورد نظر، طی شش ماهه دوم سال 97براساس ارزیابی های صورت گرفته در دو گروه شامل گروه الف : شهرستان اردبیل رتبه اول و شهرستان پارس آباد رتبه دوم و در گروه ب: شهرستان نمین رتبه اول و شهرستان بیله سوار رتبه دوم این بخش از ارزیابی را کسب نمودند.

همچنین بر اساس شاخص های نظام نامه نظارتی سازمان بهزیستی کشور حوزه توسعه پیشگیری در دفتر مشاوره رتبه اول ، حوزه پشتیبانی و منابع انسانی در دفتر اداره نیروی انسانی رتبه سوم و حوزه امور اجتماعی در دفتر توانمند سازی زنان و خانواده رتبه سوم کشوری را کسب نمودند که با اهداء لوح و هدایای نقدی از آنان تجلیل شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد