به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان طی حکمی عبدالحلیم ریگی به عنوان مشاور مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در امور معلولین منصوب شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان طی حکمی عبدالحلیم ریگی به عنوان مشاور مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان در امور معلولین منصوب شد .متن این ابلاغ به این شرح است : 

انسان معلول شخصی است که منتخب خداونداست،خداوندبدلیل عشق زیاد  به معلولان به بعضی از بنده هایش یکسری محدودیتها نهاده تا دردنیای باقی منزلگاه ویژه ای برای جبران سختی های این دنیای فانی باشد

 برادر ارجمندجناب آقای عبدالحلیم ریگی

سلام علیکم

با توجه به مراتب تعهد، تجارب،فعالیت ها،پیگیری امور معلولین و ایفای نقش موثر در زمینه حمایت ازحقوق افراد دارای معلولیت به موجب این ابلاغ به عنوان«مشاور اینجانب در امور معلولین» منصوب می گردید. با عنایت به عزم دولت تدبیر و امید بر نهادینه سازی و توسعه مبانی اجتماعی وخدمات رسانی پایدار به جامعه هدف انتظار می رودحداکثر ظرفیت و توان خویش را در راستای تحقق سیاست های دولت و اهداف عالیه بکار بندید . تا با تدابیر عملی موجبات ارتقاء هرچه بیشتر در عرصه خدمات رسانی به جامعه هدف را فراهم نمائید.

ازخداوند منان توفیق روز افزون شما را درجهت تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی وخدمت به جامعه هدف سازمان خواستارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد