مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: طرح مصون‌سازی کودکان از خطرات اعتیاد با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و به همت بهزیستی در تمامی مهدکودک‌های سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

بهزاد ستاری در جلسه بررسی مشکلات مددجویان بهزیستی استان اردبیل از اجرای طرح‌ها و اقدامات خوب در راستای دور کردن افراد جامعه از خطرات آسیب‌های اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان اردبیل طرح‌ها و اقدامات خوب در راستای دور کردن افراد جامعه از خطرات آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه ۷۳ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند افزود: طرح غربالگری بینایی با هدف پیشگیری از بیماری‌های بینایی و کاهش معلولیت انجام می‌شود که در این طرح  ۷۳ هزار کودک ۳ تا ۶ ساله در استان اردبیل مورد سنجش و کنترل سلامت بینایی قرار گرفته‌اند.

ستاری در خصوص غربالگری شنوایی کوکان نیز تصریح کرد: در سال گذشته در استان اردبیل ۲۲ هزار نوزاد به دنیا آمدند که تمامی آنها مورد غربالگری شنوایی قرار گرفته‌اند و با تشخیص به موقع ۹۷ کودک از ابتلا به کرولالی نجات یافتند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به دیگر طرح‌های پیشگیرانه بهزیستی بیان کرد: طرح مصون‌سازی کودکان از خطرات اعتیاد با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و به همت بهزیستی در تمامی مهد کودک‌های سطح استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر کمک‌های مردمی به بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: خیرین با کمک‌های خود همواره بدون نام و نشانی یاری‌گر ما در ارائه خدمات به ممدجویان بهزیستی در استان اردبیل بوده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد