مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سامانه پیامکی معبر با هدف ارتباط مستقیم مردم با مسئولان مناسب سازی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: تمامی مردم در سطح کشور این سامانه پیامکی در دسترس است و مردم می توانند در صورت مشاهده مشکلات مناسب سازی، می توانند به این سامانه پیامک دهند.

وی افزود: این سامانه مستقیما به دبیرخانه کشوری مناسب سازی متصل است و پیامک ها از این نهاد بین استان ها توزیع می شود.

قربانی عنوان کرد: دبیرخانه پس از ابلاغ پیامک های مربوط به هر استان، فرصت دو هفته ای برای پیگیری و ارسال پاسخ به تهران برای استان ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طی این مدت نیز هر پیامکی که به ما ابلاغ شده است، از طریق کارشناس مناسب سازی که در هر اداره ای حضور دارد، پیگیری شده و نتیجه به تهران ابلاغ شده است.‌

نمونه ای از پیامک صحیح نیز به شرح ذیل است:

خراسان شمالی- بجنرد- داروخانه شبانه روزی الف- واقع در خیابان ب- فاقد رمپ می باشد- نام و نام خانوادگی

قربانی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر مشکل مناسب سازی، مردم عزیز این مشکلات را به صورت نمونه صحیح نوشته و به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ اطلاع دهند. پیامکی معبر، ارتباط مستقیم با مناسب سازی

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: سامانه پیامکی معبر با هدف ارتباط مستقیم مردم با مسئولان مناسب سازی فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: تمامی مردم در سطح کشور این سامانه پیامکی در دسترس است و مردم می توانند در صورت مشاهده مشکلات مناسب سازی، می توانند به این سامانه پیامک دهند.

وی افزود: این سامانه مستقیما به دبیرخانه کشوری مناسب سازی متصل است و پیامک ها از این نهاد بین استان ها توزیع می شود.

قربانی عنوان کرد: دبیرخانه پس از ابلاغ پیامک های مربوط به هر استان، فرصت دو هفته ای برای پیگیری و ارسال پاسخ به تهران برای استان ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طی این مدت نیز هر پیامکی که به ما ابلاغ شده است، از طریق کارشناس مناسب سازی که در هر اداره ای حضور دارد، پیگیری شده و نتیجه به تهران ابلاغ شده است.‌

نمونه ای از پیامک صحیح نیز به شرح ذیل است:

خراسان شمالی- بجنرد- داروخانه شبانه روزی الف- واقع در خیابان ب- فاقد رمپ می باشد- نام و نام خانوادگی

قربانی از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هر مشکل مناسب سازی، مردم عزیز این مشکلات را به صورت نمونه صحیح نوشته و به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد