رئیس بهزیستی شهرستان خلخال اصلی‌ترین مشکل بهزیستی شهرستان خلخال را نبود زمین برای ساخت واحدهای مسکن مددجویی دانست و گفت: بهزیستی با در اختیار داشتن زمین می‌تواند اقدامات لازم برای خانه‌دار کردن مددجویان و معلولان انجام دهد.

ابراهیم مسروری گفت‌: اصلی‌ترین مشکل بهزیستی شهرستان خلخال را نبود زمین برای ساخت واحدهای مسکن مددجویی دانست .

وی اظهار کرد: این حوزه نیازمند توجه ارگان‌های ذیربط در حوزه زمین و واگذاری آن است و بهزیستی با در اختیار داشتن زمین می‌تواند اقدامات لازم برای خانه‌دار کردن مددجویان و معلولان انجام دهد.

وی افزود: از اول سال‌جاری بیش از ده‌هزار نفر از مددجویان نهاد بهزیستی از خدمات  مشاوره‌ای، حمایتی و خدماتی اداره بهزیستی شهرستان خلخال برخوردار شده‌اند.

رئیس بهزیستی شهرستان خلخال با اشاره به بیش از 2500 نفر جمعیت تحت پوشش این سازمان گفت: بیش از 20 مرکز مشاوره، کلینیک مددکاری، شنوایی و بینایی‌سنجی، مراکز ترک اعتیاد و فیزیوتراپی، غربال‌گری شنوایی و مهدکودک شهری و روستایی به جامعه هدف بهزیستی خدمات‌رسانی کردند.

مسروری تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت مجموعه بهزیستی استان، پذیرش برای 120 مددجوی جدید از مددجویان پشت نوبت نیز در سال‌جاری فراهم شده است.

وی با قدردانی از همت والای مردم شهرستان خلخال در دستگیری از سیل‌زدگان کشور گفت: در دو مرحله بیش از یکصدو 20 میلیون تومان  کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور از طریق بهزیستی شهرستان خلخال ارسال شد.

رئیس بهزیستی شهرستان خلخال در ادامه به میزان جمع‌آوری فطریه در خلخال اشاره کرد و افزود: در عید فطر امسال بیش از 130 میلیون تومان فطریه نقدی و غیرنقدی جمع آوری و در بین نیازمندان این سازمان و مددجویان توزیع شد.

مسروری به جایگاه سازمان بهزیستی در بین مردم اشاره کرد و اظهار داشت: در سی و نهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، بیش از 3 مرکز مشاوره‌ای، خدمات سلامت و اورژانس اجتماعی و مشاوره تخصصی خانواده افتتاح و چندین باب منزل مددجویی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد