به مناسبت سی ونهمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و با شعار به زیستن در گام دوم ، شفافیت ، توانمندسازی و ارتقای سلامت اجتماعی با حضور مدیرکل ، معاونین ، مسئولان واحدهای تخصصی از بازنشستگان و تنی چند از برندگان مسابقه کتابخوانی (عفاف و حجاب) بهزیستی استان طی مراسمی تجلیل وقدردانی شد .

در مراسم تجلیل از بازنشستگان و برندگان مسابقه کتابخوانی ،دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان ضمن گرامی داشت هفته بهزیستی و سالگرد تاسیس این نهاد اجتماعی برهمه دست اندرکاران و خدمت گزاران بی ادعا در سنگر حمایت از افراد جامعه هدف تبریک گفته و بر اتحاد ، همدلی و تقویت روحیه مشارکت جمعی افراد تاکید کرد .

مدیرکل بهزیستی استان با عنوان این مطلب که بازنشستگی فصل نوینی از زندگی بوده و آغازی برای زندگی با شیوه و ایده های جدید است تصریح کرد: خوشبختانه مجموعه بهزیستی از جمله نهادهایی است که برجسته ترین عرصه و صحنه اجتماعی برای خدمتگزاری به انسانهاست .

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به برنامه ها و پروژه های افتتاح شده در هفته گرامی داشت بهزیستی اذعان کرد: بحمداله در سایه تلاشهای خوب همکاران امسال شاهد معرفی فعالیتها واقدامات سازمان از تمامی دریچه ها اطلاع رسانی بویژه رسانه بودیم که بازتاب خدمات ارائه شده به خوبی مشاهده می شود .

ستاری با اظهار اینکه کاردر سازمان بهزیستی با رویحه افراد سر و کار دارد افزود: داشتن روحیه ایثار و عشق وعلاقه به یاری رساندن به همنوعان خصوصاً طبقات محروم و نیازمند نشان دهنده اخلاص درکار و صفای معنوی است .

وی از بازنشستگان نستو ه سازمان خواست که ارتباط خود را همواره با سازمان حفظ کرده و در برنامه های سازمان مشارکت فعال داشته باشند .

ستاری در بخش دیگر از سخنان خود آغاز مرحله دوم از زندگی را در بین افراد بازنشسته نشان از هدفمند بودن ، تحرک مضاعف و ایستادگی در برابر مشکلات این عزیزان یادکرد و گفت : رضایت از نحوه کارکرد خود طی سی سال تلاش در قبال مراجعین نمونه عینی از ثمره مقاومت واخذ پاداش معنوی است .

وی همچنین در ارتباط با برگزاری مسابقات کتابخوانی در بین افراد جامعه هدف و کارکنان همگان را برترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دعوت کرد وگفت : همه ما نیازمند دسترسی به منابع ، اطلاعات و ارتقای دانش و معلومات خود از طریق کتاب هستیم .

شایان ذکر است در این مراسم از 11 نفر از همکارانی که در سال ماضی و جاری به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل بعمل آمد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد