مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: پویش «ایران همدل» آغاز شده و به دنبال ثبت رکوردی دیگر پس از پویش «همدلی مومنانه و مساوات» است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: فاز نخست کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع شده و تا عید غدیر ادامه داشت که کمک های بی سابقه ای از سوی مردم پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال داشت.

وی افزود: این پویش هم اکنون به پایان رسیده و فاز دوم آن با نام «ایران همدل» از عید سعید غدیر تا پایان ماه صفر امسال ادامه دارد که انتظار می رود مجددا مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد.

قربانی تصریح کرد: پویش پیشین (همدلی مومنانه) نتایج بسیار درخشانی برای نیازمندان در سراسر کشور به همراه داشت و ماه مبارک رمضان امسال را برای بسیاری از نیازمندان به یادماندنی کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هفت دستگاه در پویش ایران همدل پای کار هستند افزود: در همین ارتباط، مرحله دوم پویش "ایران همدل" همزمان با عید سعید غدیر آغاز شد. پویشی که می‌تواند در این شرایط سخت کمک‌های را به خانواده‌های تحت پوشش دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد و همچنین سایر خانواده‌های نیازمند داشته باشد.

قربانی عنوان کرد: طی مرحله نخست پویش همدلی مومنانه در خراسان شمالی بیش از چهار و نیم میلیارد تومان جمع آوری و بین نیازمندان توسط گروه های جهادی و کارکنان ادارات توزیع شد.

وی افزود: انتظار می رود فاز دوم این پویش نیز همانند مرحله نخست بهره وری شایانی داشته باشد و دستگیر نیازمندان و مستمندان در جای جای این ایران پهناور باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی از هموطنان  خواست تا  کمک‌های خود را خود را به شماره 6367957070707075  یا # 9* 7* 733* بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه پردخت کنند.

وی با اشاره به جمع آوری یکپارچه کمک های مردمی از طریق حساب بهزیستی کشور گفت: همچنین هموطنان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود شامل نذورات، اقلام یا جیره‌های خشک غذایی که در ماه محرم و صفر در نظر داشتند را به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد