بعدازظهر امروز دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران به اتفاق عبدالرضا قلندری معاون توانبخشی با حضور در مرکز شبانه روزی توانبخشی سالمندان امام رضا علیه السلام ضمن تبریک فرارسیدن عید قربان به مقیمان این مرکز، از روند اقدامات پیشگیرانه بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران در این بازدید که با رعایت کامل پروتکلهای  بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام گرفت دکتر گوهردهی ضمن  رعایت فاصله گذاری اجتماعی با سالمندان و پرسنل مرکز دیدار و با انها گفتگو کرد . 

وی با تاکید بر حفظ شان و منزلت سالمند در جامعه خصوصا مراکز تحت پوشش بهزیستی  به اهمیت رعایت دستورالعمل های ابلاغی در خصوص پیشگیری ازانتقال ویروس کرونا به ویژه در مراکز سالمندی اشاره کرده وافزود: دوران تسلط کرونا ویروس در جامعه خصوصا جامعه هدف سازمان و مراکز شبانه روزی هم برای خدمت گیرندگان و هم نیروی کار مرکز سخت و دشوار می باشد ، لکن با رعایت دقیق پروتکل ها،همدلی ، صبر و حوصله به امید خدا شاهد عادی شدن شرایط خواهیم بود.
مدیر کل بهزیستی مازندران با تاکید بر اهمیت پرسنل مراکز شبانه روزی خاطرنشان کرد : از آنجائیکه نیروی انسانی بواسطه رفت و آمد به محیط احتمال انتقال آلودگی به مقیمان رادارند لذا حفظ سلامت آنها از اهمیتی دوچندان برخوردار است.
در این دیدارمدیرکل بهزیستی استان از قسمت های مختلف مرکز و اتاق خدمات پزشکی و پرستاری  و نحوه رعایت دستورالعمل های ابلاغی بازدید کرده و موارد قابل اصلاح را گوشزد نمودن و در اخر از زحمات بی دریغ پرسنل مرکز تقدیر کرد .
مرکز شبانه روزی توانبخشی و مراقبتی سالمندان امام رضا به صاحب امتیازی مرحوم دکتر حمید رضا سلیمی سال 1393فعالیت خود را اغاز نموده و بصورت شبانه روزی به 50 نفر از سالمندان در زمینه های، پزشکی و پرشتاری، روانشناسی و مددکاری، فیزیو تراپی و کار درمانی و مراقبتی  ارائه خدمات می نماید .
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد