مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: رییس شهرستان راز و جرگلان تودیع و معارفه شد و مریم داشاب به عنوان رییس جدید اداره بهزیستی راز و جرگلان معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: از زحمات بسیاری که آقای سجادی برای این اداره و استان و مددجویان انجام دادند کمال تشکر و قدردانی را داریم.
وی افزود: طی این مدت از شهرستان راز و جرگلان در زمینه های مشارکت مردمی، کمک های معیشتی بهزیستی به مددجویان، سامانه فعال ۱۲۳ و ... خبر های خوبی به گوش رسیده است.
فرماندار راز و جرگلان نیز در این جلسه گفت: بهزیستی تنها نهادی است که سرمایه عظیم انسانی و اجتماعی را به طور همزمان دارد.
روح الله حسین پور اظهار کرد: دید مردم نسبت به اداره بهزیستی مطلوب است و این دید سبب می شود تا همراهی و همیاری مردم در اقدامات بهزیستی بیشتر شود.
علی سجادی، رییس اسبق اداره شهرستان راز و جرگلان نیز در این مراسم گفت: در راز و جرگلان ۱۷۴۰ معلول داریم که از خدمات بهزیستی بهره مند شده و ۶۰ درصد آنان نیز مستمری بگیر هستند.
وی افزود: توزیع برنج یارانه ای، همراهی مردم و برگزاری کارگاه در سیل سال گذشته و هزینه هایی بابت درمان، ایاب ذهاب، معیشت و ... بخشی از خدمات اداره بهزیستی شهرستان راز و جرگلان بوده است.
در این سفر چندین افتتاحیه نیز در یکه سعود و حسن آباد انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد