مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: خیابان پایلوت در شهرستان بجنورد که از چهارراه 17 شهریور تا چهارراه امیریه بوده در حال پیگیری و مناسب سازی است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: در بهار امسال کار مناسب سازی معابر برای معلولان بیش از پیش جدی گرفته شده و علی رغم سرعت گرفتن شیوع بیماری کرونا، همکاران بنده در این بخش تلاش های بسیاری را داشته اند.
وی افزود: در این معبر اصلی شهری داروخانه ها و بانک ها مورد ارزیابی قرار گرفته و رایزنی های لازم در حال انجام است و می توان نوید این را داد که در آینده ای نه چندان دور خیابان اصلی شهر برای عبور و مرور افراد دارای معلولیت مناسب سازی می شود.
خورشید آموزگار، کارشناس مناسب سازی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی نیز گفت: در این خیابان حدود 14 داروخانه شناسایی شده که باید تغییرات هندسی برای مسیر عبور و مرور معلولان را ایجاد کنند و برخی از داروخانه های که دارای اختلاف سطح چشم گیری هستند، از شهرداری اجازه دارند که به میزان تایید شده از محل تعیین شده ملک خود در پیاده رو تعرض کنند.
وی افزود: بانک های بسیاری نیز در این خیابان و خیابان های اصلی مرتبط مورد بررسی قرار گرفته اند که در برخی از آن ها موارد لازم برای عبور و مرور معلولان را رعایت کرده بودند اما هیچ کدام مورد تایید نبوده و باید این رمپ ها تغییر هندسی یابند.
آموزگار تصریح کرد: در بین تمامی بانک های شهر که مشکلات ففراوانی برای بالابر و رمپ مخصوص داشتند، تنها مدیریت شعب بانک ملی و بانک سپه دارای مسیر مناسب برای عبور و مرور معلولان را داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد