مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: نشست شورای مشورتی فرزندان بهزیستی خراسان شمالی به صورت ویدیو کنفرانس هماهنگ کشوری با رییس بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، دکتر اسماعیل قربانی اظهار کرد: این نشست با عنایت به هفته بهزیستی و صحبت مستقیم فرزندان بهزیستی بالای ۱۸ سال با رییس سازمان برگزار شد.

وی افزود: طی این جلسه بسیاری از موضوعات واکاوی و کنکاش شد که می توان از این بین به نداشتن امتیاز استخدامی اشاره کرد.

قربانی عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که بسیاری از فرزندان بهزیستی به آن برخورده اند، نداشتن امتیاز و تفاوت با دیگر افرادی که شرایط مناسب زندگی را داشته اند است.

وی افزود: این که برای این عزیزان امتیاز ویژه ای قائل شویم، سبب می شود تا انگیزه آنان برای ورود به ادارات دولتی و استخدام در موسسات دولتی افزایش یابد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشکلی دیگر که فرزندان بهزیستی به آن برخورده اند، مشکلات دریافت تسهیلات بانکی به دلیل نداشتن ضامن است.

قربانی افزود: بسیاری از این کودکان نمی توانند

 سرمایه را بیابند که ضامن آنان شون تا با گرفتن وام سرمایه ای داشته باشد که خود این موضوع سبب آزرده خاطر شدن و سختی وگره در کار می شود و در کنار آن عدم دارا بودن امتیاز برای استخدامی، رخوت و مشکلات را در زندگی های این عزیزان دشوار می کند.

در پایان جلسه فرزندان بهزیستی هفته این سازمان را به مدیرکل تبریک و تحمیت عرض کرده و دکتر قربانی نیز از تلاش های شبانه روزی این قشر زحمت کش کمال تشکر را داشته و خواستار حفط وضعیت کنونی و همچنین پیشرفت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد