دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی و رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری و حمید علوی معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان با حضور در اداره بهزیستی شهرستان آمل با همکاران این اداره دیدار کرد. مدیر کل بهزیستی مازندران همچنین در خصوص بررسی مسائل و رفع چالش های جامعه هدف بهزیستی شهرستان آمل با دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف شهرستان آمل گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آمل ، دکتر گوهر دهی ضمن تبریک دهه کرامت در مطالبی خاطر نشان کرد :   کارکنان بهزیستی یکی از زحمتکش‌ترین و فعال‌ترین کارمندان دولت هستند که با سعه صدر و بردباری به مددجویان این سازمان خدمات‌رسانی می‌کنند .

مدیر کل بهزیستی مازندران خدمت به جامعه هدف بهزیستی را نعمت و فرصتی از جانب خداوند دانست و تصریح کرد: پرسنل یک اداره می‌توانند با ارائه نظرات سازنده خود مدیر دستگاه را در رسیدن به اهداف سازمان کمک کنند و در شکوفایی و پویایی اداره سهیم باشند.

گفتنی است دیدار با دکتر حاجی پور نماینده مردم شریف آمل در مجلس شورای اسلامی و بازدید از پروژه های در حال ساخت و تکمیل موسسه خانه دانش آموزی بزرگمهر دادگر ، موسسه خیریه و خانه نگهداری شبانه روزی دختران 6- 18 سال ( فرزندان بهشت آمل ) و سرای کرامت (سالمندان) از دیگر برنامه های مدیرکل بهزیستی استان مازندران در شهرستان آمل بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد