مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک در خراسان شمالی به راه افتاده است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان شمالی، اسماعیل قربانی اظهار کرد: این پویش با هدف کمک به مهدهای کودک که در این دوره بحرانی با احترام به مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ابلاغ دسـتورتعطیلی، مراکز را به حالت تعلیق درآورده اند انجام می شود.
وی با اشاره به کشوری بودن این پویش افزود: از عموم مالکین مهدهای کودک می خواهیم به عشق کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بهاء مهدهای کودک استیجاری بپیوندند.
قربانی عنوان کرد: مهدهای کودک، فعالیت این مراکز به صورت حضوری از اول اسفندماه 98به صورت کامل متوقف گردیده  و با توجه به اینکه ملک اکثر مهدهای کودک استیجاری بوده و در شرایط کنونی متضرر شده و همجنین منابع مالی کافی نیز ندارند امید داریم این پویش با همراهی حداکثری مردم توانمند خراسان شمالی، کمکی برای این مراکز باشد.
وی افزود: اداره کل بهزیستی خراسان شمالی نیز در راسـتای حمایت از مالکانی که تمامی و یا بخشـی از اجاره مهـدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا می بخشند، با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی می کند.
این مقام مسئول تاکید کرد: از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می شود با پیوستن به این پویش در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.
قربانی تصریح کرد: بعد از اتمام شـرایط کنونی و بازگشت شرایط به حالت عادی طی مراسمی از مالکان محترمی که در این پویش شرکت کرده اند، با اهدای نشان «حامی کودک» در حضور مقامات استانی و کشوری تقدیر به عمل می آید.
در خراسان شمالی تعداد ۱۲۳ مهدکودک شهری و ۹۸ مهدکودک روستایی فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد