سازمان بهزیستی همواره از ایده ها و باور های خیرخواهانه و سازنده استقبال می کند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان نشست صمیمی با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان، احمد پیوندی رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال و با حضور جمعی از خیرین در ستاد اداره  بهزیستی استان سمنان برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان درابتدا از همکاری و همدلی خیرین در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف بهزیستی تقدیر و تشکر کرد.

ایزدپور بیان داشت: مشارکتهای خیرخواهانه خیرین در کمک رسانی و امور خیرخواهانه قابل ستایش است.

وی با تاکید بر سخنان شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش مبنی بر اینکه سازمان بهزیستی متولی کسانی است که صدایشان به گوش کسی نمی رسد و تشریح برخی فعالیتها و عملکرد اداره کل بهزیستی استان سمنان در حوزه های تخصصی  اظهار داشت: بهزیستی با دارا بودن بیش از 170 فعالیت تخصصی به اقشار متفاوت و گروههای سنی مختلف از جمله سازمانهای تخصصی است و همه ی اقشار جامعه در همه ی سنین  و با توجه به شرایط از این خدمات بهره مند هستند.

مدیر کل در ادامه  تاکید داشت: در شرایط کنونی  و مشارکت خیرین در خدمت رسانی در ابعاد متفاوت ، اداره کل بهزیستی استان همواره از نظرات و پیشنهادت خلاقانه و راهکارهای سازنده در جهت بهبود ارائه خدمات به جامعه هدف  بهزیستی استقبال می کند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش رئیس اداره هماهنگی موسسات غیر دولتی ، مشارکتهای مردمی و اشتغال بهزیستی و کارشناسان خواستار استمرار برگزاری نشست و اتاق فکر با خیرین جهت تقویت تعاملات برون سازمانی بهزیستی در ارائه  بهتر خدمات شد.

در ادامه این دیدار اعضاء شرکت کننده در جلسه با ارائه پیشنهادات و راهکارهای گسترش و افزایش حضور خیرین و جلب و جذب اعتبارات در حوزه کمک های مردمی به بحث و تبادل نظر پرداختند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد