رفع مشکلات کشور در گرو توجه به نیازهای مناطق محروم است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: رفع مشکلات کشور در گرو توجه مسوولان به نیازهای مناطق محروم جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با مدیران بهزیستی و مرکز اورژانس 123 استان قزوین ، به درصد بالای ناهنجایهای اجتماعی مهاجرین به شهرها اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق محروم الویت اصلی سازمان بهزیستی باید امداد اجتماعی باشد.
وی یادآورشد: محرومیت در شهرها غیر مرکز استان و روستا ها به لحاظ ارایه خدمات رفاهی و اجتماعی کاملا محسوس است و همین موضوع موجب بالا رفتن مهاجرت به شهرها و مراکز استانها می شود.

آیت الله عابدینی افزود: مسوولان باید برای رفع محرومیت و جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهرها و ایجاد تعارضات اجتماعی در جامعه تلاش کنند.

وی بابیان اینکه حوزه کاری و خدمت رسانی بهزیستی و اورژانس گسترده است گفت:  خدمت‌رسانی به مردم یکی از رسالت‌های جدی دینی هر مسلمان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدمت رسانی در حوزه بهزیستی چون در اصلاح جامعه قدم بر می دارد بسیار ارزنده است و زمینه ساز ظهورمنجی عالم بشریت را فراهم می کند.

آیت الله عابدینی خاطر نشان کرد: با توجه به غنای فرهنگ اسلام و ظرفیت های حوزه علمیه مراکز بهزیستی می توانند از طلاب به عنوان مشاوران مذهبی استفاده کرده و با ترویج زندگی اسلامی در جامعه آسیب های اجتماعی کاهش داد.
به گفته وی براساس آمارهای ارائه شده در ماه رمضان آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند و این در حالی است که این نوع کاهش در این ماه مقطعی بوده و نیازمند برنامه ریزی است.

کد خبر 9994

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد