آموزش بیش از ۲۵ هزار کودک در سنین پیش از دبستان توسط مهد های کودک

صبح روز یازدهم آبان ماه نشست توجیهی آموزشی مدیران و مربیان مهدهای کودک با حضور حضرت آیت الله فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت ، مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد ، سردار حق بین فرمانده عملیات لشکر ۱۶ قدس گیلان و هیات همراه و بیش از ۱۲۰ نفر از مربیان و مدیران مهدهای کودک در سالن همایش های شهید فیاض بخش بهزیستی گیلان برگزار شد .

در این نشست دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه ربیع الاول به حاضرین و خیر مقدم خدمت نماینده معزز مقام عظمی ولایت در استان حضرت آیت الله فلاحتی و جمع حاضر بیان داشت : همانطور که همه شما مستحضرید از دغدغه های عمده آیت الله فلاحتی بحث های تعلیم و تربیت بخصوص در سنین پایین و پیش دبستانی می باشد ایشان در بیشتر خطبه های پیش از نماز جمعه به بحث فرزندپروری و پرورش کودکان تاکید بسیار می نمایند و این مهم ، از جمله فراز های اصلی فرمایشات ایشان می باشد.

دکتر نحوی نژاد در ادامه افزود : سرمایه بزرگی در اختیار سازمان بهزیستی می باشد و آن اینکه هم اکنون بیش از ۲۵ هزار کودک در سنین پیش از دبستان در مهد های تحت نظارت ما آموزش می گیرند و امیدواریم با آموزش صحیح این کودکان و اینکه نحوه برخورد با این کودکان چگونه باید باشد و اینها چگونه اماده بشوند تا ما را  از چالش هایی که فرا روی ماست به سرمقصد منزل برسانند . همانطور که می دانید غایت نظام ما رساندن غافله بشری و این حرکت عظیم انسانی به صاحب اصلیش امام زمان (عج) می باشد  و اینکه این سربازان و سرداران چگونه آماده شوند . در این راستا با توجه به درخواستی که اینجانب از محضر حضرت آیت الله فلاحتی داشته ام و با توجه به دغدغه خود ایشان و مطالعات فراوانشان ، جلسه ای مقدماتی در خصوص فرزندپروری برای مربیان و مدیران مهد های کودک ترتیب داده شد .

آیت الله فلاحتی نماینده معزز ولی فقیه در استان در این نشست خطاب به مربیان و مدیران مهد های کودک عنوان کرد : کار شما مشکلترین کارهاست و نتیجه کار شما از نتایج همه کارها بالاتر و بیشتر است چرا که شما می خواهید انسانی برای حال و آینده بسازید.

ایشان با تاکید بر پیروی از فرمایشات ائمه اطهار بیان داشتند : بچه ها را با عشق اهل بیت زنده نگه دارید و الگو های خوبی برای انها در قالب داستان بیان کنید ، روش محبت و بصیرت بخشی به کودکان را در پیش گیرید ، مسائل دینی را باید با آهستگی و به صورت عملی به آنها بیاموزید .

کد خبر 9975

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد