بازدید مدیرکل درمان، حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از مرکز اقامتی درمان و کاهش اعتیاد ماده 16

دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران و دکتر جمعه پور مدیرکل درمان، حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، مهندس میرزایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان مازندران و دکتر گلچوبی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی از مرکز اقامت و درمان سوءمصرف مواد مخدر ماده 16 در قاجارخیل بازدید بعمل آوردند و مسایل و مشکلات پیش رو در این مرکز را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری ضمن ارایه گزارشی از وضعیت درمان و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان گفت: ۶۳ مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی در مناطق مختلف استان فعال هستند . 

وی بر آمادگی بهزیستی استان برای مدیریت درمان اجباری معتادان با بهرگیری از مراکز درمانی و شرکای اجتماعی و مقامات قضایی با سازکار بومی و محلی تاکید کرد و افزود : با حفظ کرامت انسانی خدمات تلفیقی با مشارکت متخصصان و خانواده ها ارائه می‌شود و زمینه بازگشت مطلوب تر به خانواده و جامعه پذیری معتادن فراهم خواهد شد.

دکتر جمعه پور نیز با توجه به فضای فیزیکی و امکانات مرکز ماده ۱۶ مازندران بر فعال سازی کارگاه های فنی و حرفه ای مرکز برای آماده سازی شغلی معتادان و بازگشت بکار آنها تاکید کرد .

کد خبر 9958

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد