بهار|تسهیل در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی مددجویان

جلسه ای با حضور رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار و رئیس بانک ملی پیرامون تسهیل در پرداخت تسهیلات خود اشتغالی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان بهار رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از رئیس و کارکنان بانک ملی در پرداخت وام به مددجویان گفت: معرفی افراد جهت دریافت وام پس از بررسی های اولیه کارشناسان حوزه های تخصصی و کمیته اشتغال صورت می پذیرد و مددکاران در ابتدا تمامی شرایط دریافت وام را برای وام گیرندگان تشریح می نمایند و پس از تکمیل مدارک و مستندات لازم جهت وام گیرنده و ضامن، به بانک معرفی می شوند.

 نوروزی گفت: با توجه به این که این افراد عمدتا از اقشار ضعیف جامعه می باشند تقاضای مساعدت بیشتر و تسهیل در روند پرداخت تسهیلات ،  مورد انتظار می باشد.

رئیس بانک ملی بهار نیز گفت: با توجه به پرداخت وام توسط بانک ملی جهت افراد آسیب دیده از بارندگی ابتدای سال که در 3 مرحله صورت می پذیرد در پاره ای از مواقع ممکن است در روند پرداخت وام های خود اشتغالی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اختلال ایجاد شود ، اما ما نهایت تلاش مان را خواهیم کرد تا این اشکالات و اختلالات به حداقل برسد.

در این جلسه که کارشناس اشتغال بهزیستی نیز حضور داشت در خصوص نحوه ی پرداخت وام های خود اشتغالی (تبصره 16) بحث و گفتگو شد .روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار

کد خبر 9955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد