۹۰ درصد از معابر خاش برای معلولان مناسب سازی شده است

رئیس اداره بهزیستی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۹۰ درصد از معابر سطح شهر، ادارات و نهادهای این شهرستان برای تردد معلولان، سالمندان و کودکان مناسب سازی شده است.

ادریس تمندانی روز یکشنبه  با تاکید بر لزوم توجه به امور معلولان و ایجاد زیرساخت های لازم برای تسهیل در تردد این قشر از جامعه در سطح ادارات و مراکز دانشگاهی بیان کرد: هم اینک افزون بر ۶۰ دانشجوی معلول زیرپوشش بهزیستی خاش در مقاطع مختلف دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.
وی بیان کرد: خدمت رسانی به گروه های مختلف دارای معلولیت و توسعه برنامه های توانبخشی و توانمندسازی متناسب با نیازهای روز جامعه از مهمترین اولویت های بهزیستی است.
رئیس اداره بهزیستی خاش گفت:مناسب سازی معابر برای تردد و عبور و مرور معلولان به عنوان یک حق باید در جامعه با اهمیت تلقی شود.
وی با اشاره به پیگیری های انجام شده برای مناسب سازی محیط دانشگاه ها و ادارات خاش افزود:کارگروه مناسب سازی معابر برای تردد معلولان با حضور معاون عمرانی فرمانداری، مسئولان ادارات و مدیران واحدهای دانشگاهی این شهرستان برگزار و مقرر شد اعضای کارگروه اقدامات لازم در این خصوص را در دستور کار قرار دهند.

کد خبر 9948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد