برگزاری جشنواره بازیهای تفریحی نشاطستان

جشنواره بازیهای تفریحی نشاطستان جهت شادسازی و نشاط کودکان و نوجوانان و به مناسبت روز نوجوان همچنین جهت ترویج بازیهای بومی و محلی در شهرستان سمنان برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جشنواره بازیهای تفریحی نشاطستان بمنظور نوجوانان استان برگزار گردید .

این جشنواره که به همت اداره کل بهزیستی استان سمنان ، مرکز شهید هانی( مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده ، تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان) ، شهرداری سمنان ، اداره کل ورزش و جوانان ، هلال احمر و هیات ورزشی های روستایی و بازیهای محلی استان برگزار گردید .

هدف از برگزاری جشنواره بازیهای تفریحی نشاطستان جهت شادسازی و نشاط کودکان و نوجوانان و به مناسبت روز نوجوان همچنین جهت ترویج بازیهای بومی و محلی در شهرستان سمنان برگزار گردید .

در این جشنواره که با همکاری اداره کل بهزیستی استان سمنان و همت مرکز هانی برگزار گردید کودکان کار تحت حمایت مرکز هانی نیز حضور داشتند و به اجرای برنامه های شاد و بازیهای بومی و محلی استان پرداختند .

مرکز حمایتی آموزشی کودک و خانواده شهید هانی در فروردین ماه سال ۱۳۹۷ با مجوز اداره کل بهزیستی استان سمنان  در شهرستان سمنان آغاز بکار کرده است و همکنون تعداد ۶۸ کودک و خانواده را تحت حمایت خود دارد .

اهداف تاسیس مرکز شهید هانی را می توان به ارائه خدمات آموزشی ، تفریحی ، درمانی ، تحصیلی ، فرهنگی ، مددکاری ، روانشناسی و توانمندسازی خانواده و کودکان کار نام برد .

از عملکرد این مرکز می توان به ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری ، تهیه سبد کالا ، پک تحصیلی و آموزشی، پیگیری تحصیلی کودکان کار ، خدمات درمانی و بهداشتی ، برگزاری جشن جهت شادسازی کودکان ، برگزاری کارگاه های روانشناسی و مهارتهای زندگی به کودکان کار و خانواده آنان اشاره داشت .

کد خبر 9945

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد