دیدار صمیمانه دکتر حسین نحوی نژاد با پرسنل بهزیستی شهرستان رشت

صبح روز نهم آبان ماه جلسه گفتگو و پرسش و پاسخ با حضور دکترحسین نحوی نژاد مدیر کل ومعاونین بهزیستی گیلان با پرسنل بهزیستی شهرستان رشت برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا دکتر ییلاق بیگی رئیس بهزیستی شهرستان رشت ضمن ارائه گزارش از مجموعه فعالیت های شهرستان رشت گفت: با توجه به در خواست های مراجعین مهمترین درخواست جامعه هدف تامین مسکن، اشتغال و میزان مستمری مددجویان می باشد که ما با اعتبارات موجود و جلب و جذب حمایت خیرین در تامین این درخواستها تلاش می کنیم.دراین جلسه همچنین همکاران  از تلاشهای دکتر نحوی نژاد و معاونین در خصوص پیگیری های مربوط به مسائل دریافتی و رفاهی قدردانی کردند و مسائل و مشکلات خود از جمله وضعیت استخدامی ،سوابق بیمه ای و بازنشستگی، بیمه درمان و تکمیلی ، افزایش دریافتی ها و... را مطرح کردند.

در ادامه دکتر نحوی نژاد ضمن قدردانی از زحمات همکاران رشت عنوان کرد : بهزیستی شهرستان رشت با توجه به نزدیکی به ستاد از حساسیت ویژه ای برخوردار است که بیشترین بار خدمات رسانی نیز در این شهرستان انجام می شود.

وی افزود ما با توجه به مقدوراتی که داریم تمام تلاش خود رادر راستای برطرف کردن مسائل و مشکلات همکاران خواهیم داشت زیرا وقتی همکاران آرامش و روحیه خوب داشته باشند بازخورد آن را در رضایت مراجعین خواهیم دید و تکریم و احترام به مراجعین از الویت های ما در مجموعه می باشد. در ادامه این نشست هر یک از معاونین نیز پاسخگوی سوالات همکاران شهرستان رشت بودند.

کد خبر 9944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد