در دیدار بین مدیران بهزیستی و اوقاف و امور خیریه بر تنظیم تفاهم نامه ای برای بهبود شرایط اجتماعی تاکید شد

مدیر کل بهزیستی استان کرمان به همراه مهدی نخعی مشاور عالی و مرجان سلطانی دبیر فرهنگی به مناسبت هفته وقف با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیرکل  در این دیدار با تبریک فرارسیدن هفته وقف ،سنت حسنه وقف را یکی از ارزشمندترین و هوشمندانه ترین شیوه ی توجه به مسائل و مشکلات افراد جامعه دانست و گفت: به لحاظ ماهیت وظایف بهزیستی و مجموعه اوقاف این دو مجموعه می توانند همکاری های موثری را تعریف کنند.

وی شناخت همه جانبه از مسائل متعدد اجتماعی را ویژگی بهزیستی دانست و افزود : رویکرد اداره اوقاف و امورخیریه در جهت دهی نیات خیرخواهانه به سمت مسائل اجتماعی ویژگی دیگری است که جمع این دو ویژگی به اقدامات موثری منجر می شود.

صادق زاده استفاده از اصطلاح آسیب را برای همه مسائل اجتماعی اشتباه توصیف کرد و یادآور شد :  اغلب مسائل اجتماعی موجود در سطح استان و حتی کشور هنوز به مرحله آسیب نرسیده اند که می توان با همکاری هایی که در قالب تفاهم نامه تعریف و تنظیم می شود ، نیات خیرخواهانه وقف کنندگان  را به سمت بهبود شرایط اجتماعی همنوعان هدایت کرد .
 
حجه الاسلام  علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در این دیدار با تقدیر از خدمات ارزشمند بهزیستی به جامعه اسلامی و لزوم بهره مندی حداکثری با حفظ امانت از نیات خیرین و واقفین در پیشگیری و کنترل مسائل اجتماعی اظهار داشت : مجموعه اوقاف و امور خیریه با توجه به مسائل شرعی و قانونی  وقف و همچنین حفظ امانت در نیت واقفین با بهزیستی در حل مسائل اجتماعی  همراه می شود .

وی ایجاد فضای رشد و شکوفایی اجتماعی و فراهم کردن زمینه اجرای  طرح و برنامه هایی که نتیجه اش  پیشگیری  و خدمت به اقشار جامعه باشد را فرضی ارزشمند در اجرای نیات خیرخواهانه و خداپسندانه واقفین و خیرین دانست و افزود :  در چهارچوب شرع و قانون آماده هرگونه همکاری  هستیم.

کد خبر 9938

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد