بهزیستی وظیفه رسیدگی به وضعیت سلامت اجتماعی مردم را بر عهده دارد

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان یزد گفت: مدیران و کارکنان بهزیستی به کمک همکاران بخش غیردولتی به مردم کمک می کنند و هرکس در حد توان خود و فرصت و امکاناتی که در اختیار دارد کاری ماندگار را انجام می دهد.

دکترمجید رضازاده با بیان اینکه وظیفه ما خدمت به جامعه هدف بهزیستی است اظهار داشت: گروه هدف بهزیستی گروه هدفی است که ما افتخار داریم و می بالیم که به آنها خدمت می کنیم و  چنین وظیفه کاری را بر عهده داریم.

وی هدف اصلی همه رفت و آمدها و مسئولیت ها را خدمت به مردم دانست و گفت وظیفه ماست که این خدمت به بهترین شکل صورت گیرد.

سرپرست فعلی بهزیستی از جامعه هدف بهزیستی و بدنه بهزیستی است

در ادامه این مراسم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان طی سخنانی گفت: سرپرست فعلی بهزیستی از جامعه هدف بهزیستی و بدنه بهزیستی هستند و برنامه محوری و آسیب شناسی مسائل مربوط به بهزیستی ویژگی برتر ایشان است.

دکتر ترحمی افزود: دغدغه سرپرست بهزیستی از جنس جامعه هدف است و توجه ویژه ایشان به جامعه هدف، کارکنان، تشکل های و مراکز بهزیستی است که راه نجات ما از معضلات اجتماعی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد سرپرست بهزیستی استان یزد برای حل مسائل و مشکلات جامعه هدف این سازمان با شناخت و مسئولیت پذیری در حل مسائل موفق باشد.

 خط قرمزم مددجویان هستند

سرپرست بهزیستی استان یزد نیز طی سخنانی گفت: خط قرمزم معلولین و مددجویان هستند؛ چون خودم از جامعه معلولین استان هستم و مشکلات معلولیت را از 2 سالگی درک کرده ام.

دکتر علی محمد عطابخش سرپرست بهزیستی استان یزد نیز طی سخنانی گفت: از همه تشکل های معلولین، مراکز و مؤسسات بهزیستی می خواهم هرکجا که با جامعه هدف سازمان زاویه پیدا کردم به من گوشزد کنند.

وی ضمن تشکر از تشکل ها و شرکای اجتماعی بهزیستی استان اظهار داشت: افتخارم این است که شروع کارم با بهزیستی و تشکل های جامعه معلولین استان و جامعه نابینایان بوده است.

دکتر عطابخش با بیان اینکه بار و زحمت اصلی بهزیستی در کنار کارمندان این سازمان  با شرکای اجتماعی است اظهار داشت: خدمت به جامعه هدف در قالب بخش دولتی نمی گنجد و ما باید حتما شرکای اجتماعی داشته باشم.

گفتنی است؛ مراسم تکریم و معارفه سرپرست بهزیستی استان یزد صبح امروز با حضور دکتر رضازاده، معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور، دکتر عباسی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور، دکتر ترحمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، مهندس موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی، نمایندگان تشک ها، مراکز و موسسات همسو با بهزیستی در یزد برگزار شد.

کد خبر 9937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد