میامی ا دیدار رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میامی با رئیس اداره بهزیستی شهرستان

یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد شناسایی افراد مشترک فی مابین دو اداره است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میامی جناب آقای اصغری رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی شهرستان میامی با عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان دیداری داشتند .

عیسی جلالی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی : یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد شناسایی افراد مشترک فی مابین دو اداره است ، خانواده های که دارای فرزند معلول یا سرپرست خانوار معلول بوده و تحت حمایت کمیته امداد نیز می باشند .

ایشان در ادامه : یکی از الویت های اداره بهزیستی شهرستان میامی را خدمت رسانی به خانواده های آسیب دیده در رانش زمین در حسین آباد کالپوش دانستند ، در حادثه رانش زمین در منطقه کالپوش حدود 70خانوار تحت پوشش بهزیستی آسیب دیده اند که اقدامات حمایتی در خصوص ایشان انجام شده است و افراد جهت دریافت وام به سازمان بهزیستی کشور معرفی و از تسهیلات برخوردار شده اند .

اصغری رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی : یکی از گام های موثر که خود کمیته امداد نیز در پی آن است شناسایی افراد و خانواده های مشترک است . ما می توانیم با برگزاری جلسات مشترک و ارائه پیشنهادات و اجرایی کردن آنان به راه های مفیدی در خدمت رسانی به این قشر از جامعه برسیم و این جزء اهداف کمیته امداد است .

در پایان این جلسه مقرر گردید جلسه پیرامون نحوه خدمت رسانی به آسیب دیدگان منطقه کالپوش برگزار گردد و پیشنهادات ارائه شده مورد بررسی و در منطقه اجرایی شود .

کد خبر 9935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد