امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت بیمه برکت و سازمان بهزیستی آذربایجان‌غربی

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان غربی گفت:مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان می‌توانند از مزایای بیمه تکمیلی بنیاد برکت بهره‌مند شوند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان‌غربی، دکتر سعیدفریور از انعقاد تفاهم نامه سازمان بهزیستی آذربایجان‌غربی با شرکت خدمات بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد و گفت:  جامعه هدف بهزیستی استان با امضای این تفاهم نامه تحت پوشش بیمه تکمیلی خدمات درمانی قرار می‌گیرند. 

وی بر گسترش همکاری‌های فی‌مابین سازمان بهزیستی استان و بنیاد برکت تاکید کرد و افزود: انتظار می رود زمینه بهره‌گیری از خدمات و فعالیت‌های بنیاد برکت در موضوعات اشتغال‌زایی، کمک‌های درمانی و ساخت مسکن مددجویان فراهم شود. 

دکتر فریور با بیان اینکه گستره فعالیت‌های سازمان بهزیستی بسیار وسیع است، تصریح کرد: اقشار مختلف جامعه از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند و لازم است نگاه ویژه به مددجویان این سازمان به ویژه از سوی بنیاد برکت لحاظ شود. 

سید احمد طالبی، مدیر عامل شرکت بیمه برکت نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های سازمان بهزیستی استان  اظهار کرد: مجموعه بیمه برکت به طور مشخص ابزار بیمه‌ای محرومیت‌زدایی بنیاد برکت تشکیل شده است. 
وی با اشاره کوتاه به فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی بنیاد برکت گفت: این بنیاد در حوزه‌های گوناگون از جمله ساخت یک هزارو ١٠٠ مدرسه، مسجد، کتابخانه، بیمارستان، مرکز بهداشت وساخت مسکن برای محرومان فعالیت دارد. 

طالبی یادآور شد: طرح ایتام برکت از سال٩۴ آغاز شده و سالیانه ٢٠٠ هزار نفر از ایتام بهزیستی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمانی قرار می‌گیرند و ۶هزار نفر از آذربایجان‌غربی هستند.
 

کد خبر 9926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد