برگزاری جلسه شورای اداری با حضور فرمانده بسیج ادارات

جلسه شورای اداری با حضورمدیر کل بهزیستی استان، فرمانده بسیج ادارات و دستگاههای اجرایی استان، معاونین حوزه های تخصصی، روسای دفاتر ستادی و روسای ادارات بهزیستی شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در این جلسه مدیر کل بهزیستی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول گفت: الگو گرفتن از سیره نبوی و قرار دادن این الگو در زندگی و خدمت رسانی به نیازمندان از اهداف کلی سازمان بهزیستی است.

 وی در ادامه ضمن قدردانی از مجموعه سپاه النصار الحسین در پیشبرد برنامه های اداره کل بهزیستی استان بخصوص تأمین و ساخت مسکن مددجویان آسیب دیده در سیل و گسترش مرکز ماده 16 تشکر سپاه را  نهادی مردمی و فعال در همه ی زمینه های اجتماعی و  دفاعی برشمرد و گفت: قرار گیری بهزیستی استان در سطح خوب ارزیابی عملکرد سازمان مدیرت و برنامه ریزی نشان از اجرای مناسب برنامه ها توسط بهزیستی استان دارد.

 مدیرکل بهزیستی استان در حوزه مدیریت منابع و صرفه جویی گفت: باید همگان خود را در خصوص استفاده بهینه از منابع و صرفه جویی مسئول دانسته و با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و تلاش بیشتر، محدودیت‌ها و موانع فعلی را تبدیل به فرصت نماییم.

الوند در ادامه افزود: تدوین بودجه سال 99 بدون اتکا به نفت نوید بخش خروج از وابستگی به نفت و توجه به سایر منابع کشور است.

حمیدرضا الوند خاطر نشان کرد : با توجه به ارائه خدمات در سازمان می بایست  تهیه و توزیع لوازم کمک توانبخشی بر اساس نیاز و توسط مددکار رصدشده و بصورت واقعی و کارشناسی شده صورت پذیرد.

مدیرکل بهزیستی استان تنظیم گزارش های مددکاری، تنظیم پرونده اشتغال مددجویان واجد الشرایط دریافت تسهیلات اشتغالزائی شامل دارا بودن زمینه توانمندشدن، دارا بودن مدارک فنی و حرفه ای و ... از اصول مهم در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برشمرد و گفت:.  ثبت نام مسکن دومعلولی به بالا، تشکیل پرونده و ثبت در سامانه پیگیری تعمیر و ساخت مسکن مددجویان آسیب دیده از سیل در جهت مرتفع شدن مشکلات مددجویان آسیب دیده ازسیل، تشکیل کمیته مدیریت بحران در تمامی ادارات بهزیستی شهرستانها، ضرورت توجه به پوشش حداکثری برنامه آمبلیوپی، نظارت بر وضعیت اخذ شهریه مهدهای کودک و رعایت دستورالعمل های مربوطه از جمله مباحث دیگری است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفت: ضرورت اطلاع رسانی حوادث در حداقل زمان ممکن جهت رصد و مدیریت، تنظیم دقیق اسناد مالی ، تهیه و تنظیم تفاهم نامه ها و قراردادها، ارتباط و تعامل با فرمانداران ، نمایندگان مجلس و ائمه جمعه، برگزاری جلسه ملاقات مردمی ماهانه با حضور کارشناسان تخصصی توسط ادارات بهزیستی شهرستانها، ساماندهی وضعیت جلب و جذب مشارکتهای مردمیاز دیگر اقداماتی است که نیازمند برنامه ریزی و توجه بیشتر در اجراست.

سرهنگ امیری فرمانده بسیج ادارات استان نیز در این جلسه گفت : بین سپاه و سازمان های خدمت رسان همچون بهزیستی در حوزه خدمت رسانی بخصوص به محرومین جدایی وجود ندارد چراکه رسالت اصلی سپاه خدمت به مستضعفین و رسالت سازمان بهزیستی نیز خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه است

احد امیری گفت : راهپیمایی اربعین به عینه به همه دنیا ثابت کرد که عشق و علاقه به اهل بیت ضمن اینکه همه را در کنار هم جمع می کند ، راهی است که همه با قدم گذاشتن در آن ، خدمت به همنوع را افتخار خود قلمداد می کنند .

فرمانده بسیج ادارات استان افزود : اقتصاد مقاومتی را که برگرفته از معنویات مقام معظم رهبری است تنها راه عبور از مشکلات در وضعیت کنونی است و افزود : اتکا و باور به توانمندی های جوانان کشور است که می تواند به اجرایی کردنن برنامه های اقتصاد مقاومتی منتهی شود و کشور را از وابستگی خارج کند .

گفتنی است در پایان این جلسه لوح سپاس فرمانده بسیج ادارات به مدیرکل و مسئول پایگاه مقاومت مقداد به جهت اهتمام به اجرای برنامه های بسیج و لوح سپاس استاندار به پاس توجه به مباحث ایثارگران به مدیرکل بهزیستی استان اهداء شد.

کد خبر 9916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد