دیدار مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت با مدیر کل بهزیستی استان سمنان

از ظرفیتهای بهزیستی در جهت توانمند سازی مددجویان استفاده می شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان آقای ادب مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت استان سمنان به اتفاق هیات همراه با علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان دیدارداشت.

آقای ادب مدیر کل بانک قرض الحسنه رسالت استان سمنان درابتدا از زحمات و همکاری اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر داشت و سپس در خصوص شبکه توسعه اجتماعی بانک رسالت و بررسی الگوی توسعه کارآفرینی رسالت خواستار تعامل و همکاری بیشتر اداره کل بهزیستی استان سمنان شد.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در این جلسه ابتدا گزارشی از عملکرد و فعالیتهای اداره کل بهزیستی استان سمنان در ۵ معاونت اداره  کل بهزیستی استان  سمنان دادند.

ایزدپور سپس در خصوص زحمات و فعالیتهای اداره کل در خصوص اشتغال مددجویان  توضیحاتی ارائه دادند و بیان داشتند اداره کل بهزیستی استان سمنان با رویکردهای سازمانی در جهت توانمند سازی و استقلال و خودکفایی مددجویان تلاش می کند و در این خصوص در تلاش است با استفاده از تمام ظرفیتهای سازمان علی الخصوص در بخش گروههای همیار و مهدهای  کودک و مراکز تحت نظارت  با بانک قرض الحسنه رسالت تعامل بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است شبکه همیار اجتماعی متشکل از کانون با ظرفیت اعضاء بصورت نامحدود است که با سرمایه گذاری اعضاء در جهت اعطای تسهیلات به متقاضیان در بانک قرض الحسنه رسالت استان فعالیت دارد.

کد خبر 9914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد