رامشیر|طرح تنبلی چشم در بیش از 50 پایگاه اجرا می شود

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامشیر در آئین افتتاح طرح پیشگیری از تنبلی چشم باحضور فرمــاندار ،فرمانده نیروی انتظامی و مسئولین ادارات شهرستان در مهد کودک شهری گل نرگس از اجرای طرح تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال در بیش از ۵۰ پایگاه شامل مهدهای کودک و مراکز بهداشت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان ناصر مظلومی با اشاره به اجرای این طرح  از اول آبان تا آخر آذرماه ‌گفت: این طرح با همکاری شبکه بهداشت و درمان توسط بهورزان خانه های بهداشت و مربیان مهدهای کودک در سراسر شهرستان اجرا میشود.

وی افزود: هر کودک ۳ تا ۶ سال باید حداقل سه بار طی این دوران(سه سال) مورد معاینه چشم قرار بگیرد حتی اگر سال گذشته این مشکل را نشان نداده باشدباید مجددا مورد معاینه قرار بگیرد.

مظلومی عنوان کرد:جامعه هدف این طرح ۳ هزار و ۹۱۹کودک هستند و لازم است والدین، کودکان سه تا شش سال با دردست داشتن مدارک هویتی به خانه های بهداشت و مهدهای کودک شهری و روستایی مراجعه نمایند .

رئیس اداره بهزیستی شهرستان رامشیر  در پایان افزود: پایگاه دائمی این طرح در محل مجتمع خدمات بهزیستی انصار واقع در خیابان شهید مطهری دایر میباشد و برای روستاهای فاقد خانه بهداشت و مهد کودک نیز تیم سیار اعزام خواهد شد.

کد خبر 9906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد