به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران، دکتر باقری اداره پذیرش و هماهنگی را درگاه و پیشانی سازمان دانست و اذعان کرد: نوع رفتار و طریقه گفتار همکاران پذیرش و هماهنگی بعنوان منش کل سازمان در اذهان مردم نقش میبندد و به همین واسطه تکریم ارباب رجوع در این حوزه اهمیت دو چندان دارد.
وی خاطرنشان کرد: با تبادل تجربیات، تعامل سازنده و همفکری، چالش های موجود را شناسایی کنید و سازمان را در مسیر اهدافش حفظ کنید.
سرپرست بهزیستی مازندران بابیان اینکه برخی پرونده ها دارای پیچیدگی های خاصیست و تعامل و همکاری چند معاونت را بصورت توامان میطلبد خاطرنشان کرد: ادارات پذیرش بعنوان ورودی چرخه فعالیت های سازمان، با شناخت درست از شرح وظایف دیگر حوزه های تخصصی میتوانند ارجاع درست و نتیجه مندی مناسب را به دنبال داشته باشند.
نظر شما