گسترش همکاری با دانشگاه آزاد در دستورکار

نشست هم اندیشی مدیرکل بهزیستی استان با ریاست دانشگاه آزاد پیرامون گسترش همکاری های بین بخشی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان در این جلسه هم اندیشی که در جهت گسترش همکاری های بین بخشی و ساماندهی وضعیت دانشجویان برگزار گردید پیرامون انجام پروژه های تحقیقاتی، تسهیل ارائه خدمات به دانشجویان تحت پوشش و ... بحث و تبادل نظر شد .

مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با اشاره به فعالیت های گسترده سازمان در حوزه های مختلف گفت : انجام پژوهش های کاربردی توسط مراکز علمی می تواند به کیفیت بخشی ارائه خدمات کمک نماید .

وی افزود : دانشگاه ها می توانند با هدایت پایان نامه ها به سمت پژوهش های اجتماعی گامی در جهت مرتفع نمودن مشکلات اجتماعی بردارند .

حمیدرضا الوند گفت : حمایت از دانشجویان در حال تحصیل تحت پوشش بهزیستی اقدامی است در جهت تلفیق اجتماعی مددجویان و نهایتاً توانمندسازی آنان تا از این طریق مددجویان به توانمندی پایدار دست یابند .

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد : با توجه به حرکت استان  به سمت سالمندی می توان با استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در بحث فضای فیزیکی و وجود پایه های علمی مرکز جامع خدمات سالمندی با ظرفیت خدمت رسانی  به استان های همجوار را راه اندازی کرد و در این مرکز خدماتی همچون طب سالمندی توانبخشی سالمندی ، توانپزشکی سالمندی و ... را به مردم ارائه نمود.

وی در بخش دیگری خواستار اهتمام مجموعه دانشگاه به مقوله مناسب سازی در جهت تسهیل دسترسی دانشجویان معلول در حال تحصیل در دانشگاه شد و گفت : اداره کل بهزیستی استان آمادگی دارد تا در این خصوص  دانشگاه را درخصوص مباحث فنی مناسب سازی یاری نماید .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان نیز از آمادگی همکاری با اداره کل بهزیستی استان خبر داد و گفت : این آمادگی در دانشگاه وجود دارد تا در زمینه تسهیل ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل،  ارائه خدمات ضمن خدمت به کارکنان، راه اند ازی مراکز ارائه دهنده خدمات تخصصی و .... اقداماتی را انجام دهد .

کد خبر 9858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد