۳۶۴ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کردستانی واگذار شد

مدیرعامل شرکت گاز کردستان از واگذاری ۳۶۴ انشعاب رایگان گاز طبیعی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و بهزیستی در این استان در نیمه نخست امسال خبر داد.

احمد فعله گری اظهار داشت: تعداد ۲۷۳ مورد از این اشتراک‌ها مربوط به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و ۹۱ مورد نیز از مددجویان سازمان بهزیستی بودند.

وی بر حمایت از مددجویان برای ارائه خدمات بهتر به آنان تاکید و اضافه کرد: مبلغ هزینه شده برای بهره‌مندی این تعداد خانوار از طرح رایگان اشتراک‌پذیری،  ۷۶۹ میلیون و ۵۷۶ هزار ریال است.  

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: از سال گذشته تا پایان نیمه نخست امسال، ۲ هزار و  ۴۳۹  واحد مسکونی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و اداره کل بهزیستی کردستان از انشعاب رایگان گاز بهره‌مند شدند.

فعله‌گری افزود: در سال ۹۷ تعداد ۲ هزار و  ۷۵ مشترک در قالب ارائه خدمات رایگان به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) در استان از اشتراک رایگان برخوردار شدند.

وی تاکید کرد: از این تعداد یک هزار و ۵۸۹ واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۴۸۶ مورد هم از مددجویان اداره کل بهزیستی استان بودند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: مبلغ هزینه شده برای واگذاری اشتراک رایگان به این مددجویان در سال ۹۷ و ۶ ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۶۰ ریال است.

فعله‌گری با بیان اینکه به مددجویان این نهادها برای یک بار کنتور رایگان واگذار می‌شود، یادآور شد: کسانی که قادر به پرداخت هزینه انشعاب گاز نیستند با ارائه معرفی‌نامه از سوی بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند کنتور رایگان دریافت کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا ، کردستان

کد خبر 9846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد