نشست توجیهی جهت ارائه برنامه آموزشی اشتغال و کارآفرینی برگزار شد

معاون مشارکت های مردمی بهزیستی استان البرز بر انجام فعالیت های مربوط به دفتر اشتغال و کارآفرینی مطابق با آخرین دستورالعمل و شیوه نامه های ابلاغی جهت تحقق برش شهرستان و استان و جذب حداکثری منابع اعتباری و تکلیفی در سال 98 تاکید کرد


به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : پیرو برنامه ریزی انجام شده در خصوص آموزش فرآیند های مرتبط با تسهیلگری اشتغال جامعه هدف بهزیستی از طریق راههای پیش بینی شده سازمان بهزیستی کشور ، جلسه ای با حضور « ژاله کاظمی » معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز و کارشناسان اشتغال در شهرستان های تابعه البرز برگزار شد.

در این جلسه در ابتدا کاظمی ضمن خیرمقدم به اعضای حاضر از زحمات انجام شده همکاران قدردانی نمود و بر انجام فعالیت های مربوط به دفتر اشتغال و کارآفرینی مطابق با آخرین دستورالعمل و شیوه نامه های ابلاغی جهت تحقق برش شهرستان و استان و جذب حداکثری منابع اعتباری و تکلیفی در سال 98 تاکید کرد.

در ادامه کارشناس دفتر اشتغال استان البرز نسبت به ارائه آخرین دستورالعمل ها و شیوه نامه های مربوط به تسهیلات خرد ، مشاغل خانگی و روستایی ، بیمه های سهم خویش فرما، کارفرما و جبران عدم کارایی و همچنین موارد مربوط به کاریابی، 3% سهمیه معلولین، اشتغال ایجاده شده از طریق ماده 26 و 28 ، گروههای همیار، خودیار و ... آموزش های لازم را ارائه نمود.

همچنین با توجه به اهمیت سامانه پورتال اشتغال کشور ، چگونگی کار با سامانه با جزییات کامل و به صورت کارگاهی به کارشناسان ارائه و آموزش هایی جامع داده شد.
پیرو آموزش های ارائه شده ، شهرستان ها موظف شدند ضمن بررسی موارد ثبتی ، نسبت به رفع ایرادات موجود اقدام عاجل نمایند.

کد خبر 9807

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد