بازدید از مهدهای کودک توسط مدیرکل بهزیستی استان

همزمان با آغاز برنامه غربالگری بینایی و در آستانه فصل سرما مدیرکل بهزیستی استان ازتعدادی از مهدهای کودک بازدید کرد.

همزمان با آغاز برنامه غربالگری بینایی و در آستانه فصل سرما مدیرکل بهزیستی استان، معاون امور اجتماعی، رئیس بهزیستی شهرستان همدان و کارشناسان دفتر مهدهای کودک  ازتعدادی از مهدهای کودک بازدید کرد.

   مدیرکل بهزیستی استان در این بازدید بر ضرورت رعایت استانداردهای فضای فیزیکی و رعایت ضوابط ایمنی در مهدهای کودک تاکید کرد وگفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما ضروری است تمامی مهدهای کودک نسبت به ایمن سازی وسایل گرمایشی اقدام نمایند.

  حمیدرضا الوند در این بازدید که شامل مهدهای کودک شهری در مناطق برخوردار و کم برخوردار نیز می شد، در یکی از مهدهای توزیع کننده یک وعده غذای گرم گفت: اجرای این طرح با هدف بهبود تغذیه و رفع مشکلات ناشی از سوء تغذیه کودکان روستایی و حاشیه شهرها انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان در بازدید از مهدکودک مستقر در شهرک صنعتی بوعلی همدان با علیزاده مدیرعمل شهرک صنعتی بوعلی دیدار و از اختصاص اعتبار یک وعده غذای گرم به این مهدکودک خبر داد و خواستار حمایت مجموعه شهرک صنعتی از این مهدکودک شد.

الوند برنامه غربالگری بینایی کودکان سه تا شش سال را از برنامه های مهم سازمان برشمرد و گفت انتظار می رود تمامی مهدهای کودک در جهت پوشش حداکثری این برنامه همکاری لازم را با واحد پیشگیری ادارات بهزیستی شهرستان ها داشته باشند.

کد خبر 9783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد