مرکزی ا تعامل بین آموزش و پرورش و بهزیستی برای آموزش هر چه بهتر کودکان

علی مددی بر تعامل هر چه بیشتر بین آموزش و پرورش و بهزیستی به منظور آموزش هر چه بهتر کودکان تاکید کرد

اعظم علی مددی در جلسه آموزشی مدیران مهدهای کودک با عنوان سنجش مستمر کودکان برگزار شد، ضمن تاکید بر آموزش و پرورش کودکان قبل از مدرسه گفت: بحث و تبادل نظر بین سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش امری ضروری است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی افزود: آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی به عنوان دو نهاد اجتماعی که متولی بحث آموزش کودکان تا پایان 6 سالگی هستند باید به این مهم توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه به منظور شفاف سازی و برطرف کردن پاره ای از ابهامات و مشکلات اجرایی مشترک گفتگو هایی در این خصوص انجام شده  است، افزود: در نظر داریم با این برنامه ها یک فضای امن روانی و تخصصی برای شاغلین در حوزه امور کودکان فراهم کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تعاملات خوبی بین معاونت امور اجتماعی بهزیستی و معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش وجود داشته، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با یک ساز و کار مناسب به یکپارچگی اجرایی دست یافته و انشاالله به نتایج مطلوب تری دست یابیم .

در این جلسه حوزه معاونت امور اجتماعی بهزیستی استان مرکزی میزبان کلیه مدیران مهدهای کودک تحت نظارت در استان مرکزی بود.

همچنین در این جلسه در رابطه با آموزش سنجش مستمر کودکان توسط مدیر عامل انتشارات آبرنگ مطالب کاربردی و علمی در زمینه ساخت و ابعاد رشد کودکان، ارتباط موثر مهدهای کودک با والدین با تقویت مهارت های زندگی از جمله مهارت گفتمان در کودکان، ایجاد عزت نفس در آنان، ایجاد تفکر خلاق در کودکان زیر 6 سال، ضرورت آموزش درونی کودکان و عدم اکتفا به مفاهیم بیرونی، تاکید بر سرمایه گذاری بر روی مربیان توسط مدیران مهدهای کودک، توجه به استفاده از مربیان خلاق در کار با کودک، بیان مفهوم سنجش و ارزیابی کودکان و تفاوت ایجاد با یکدیگر و ... مطالبی عنوان گردید.

کد خبر 978

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد