مانعی برای ادامه تحصیل دانشجویان تحت پوشش بهزیستی وجود ندارد

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی از بهمن سال 94 از طریق تفاهم‌نامه و شیوه‌نامه‌ای با تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور که منعقد شد هیچ مانعی در سر راه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در جهت ادامه تحصیل وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی سیدمحمدی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی اظهار کرد: سازمان بهزیستی از بهمن سال ۹۴ از طریق تفاهم‌نامه و شیوه‌نامه‌ای با تمامی دانشگاه‌های سراسر کشور که منعقد شد هیچ مانعی در سر راه دانشجویان تحت پوشش این سازمان در جهت ادامه تحصیل به وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون هم هیچ مشکلی برای تحصیل دانشجویان تحت پوشش وجود نداشته و دانشجویان نگرانی بی‌مورد جهت قطع ادامه همکاری سازمان با دانشگاه آزاد اسلامی نداشته باشند.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان با ارائه معرفی‌نامه به دانشجویان بخصوص دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط مالی را با دانشگاه قطع کرده و تمامی هزینه‌های دانشجویان از سوی سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

مسئول امور فرهنگی سازمان بهزیستی بیان کرد: معمولاً یک ترم یا دو ترم عقب‌تر سازمان بهزیستی هزینه‌های دانشجویان را به دانشگاه‌ها پرداخت می‌کند که این بیشتر باعث شبه شده که برخی‌ها از اقوام دانشجویان بگویند که سازمان بهزیستی ارتباطش را با دانشگاه قطع کرده است در صورتی که این‌طور نیست و همچنان این تفاهم‌نامه ادامه دارد.

کد خبر 9732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد