برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل : آنچه که سازمان را به سمت پویایی هدایت می کند همان نظارت دقیق ، مستمر وهدفمند از عملکرد دقیق واحدها و بویژه مراکز و پرونده های افراد جامعه هدف می باشد.

مدیر کل بهزیستی استان به اتفاق برخی از اعضای شورای معاونین در یک فضای صمیمی با کارکنان اداره کل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر بهزاد ستاری مدیر کل بهزیستی استان با عنوان اینکه مجموعه بهزیستی یک سازمان تخصصی - حمایتی است تصریح کرد: با توجه به اهداف و سیاستها، سازمان بهزیستی امروز به یک مجموعه کاملا" تخصصی وحمایتی تبدیل شده است .

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه کسب رتبه های عالی نیازمند تعامل وارتباط اثر بخش است گفت: برای رسیدن به شکوفایی وکسب جایگاه های بلند نیازمند ارتباطی هستیم که بتوان از طریق آن اقتدار وعزت سازمان حفظ شود.

ستاری اضافه کرد: عضویت در کارگروههای مختلف اجتماعی ، تعامل ارزنده با مسئولین واستفاده از نظرات سازنده آنان می تواند در بهبود ارتباط و تعامل متقابل موثر واقع شود .

وی در خصوص افتخارات بدست آمده از سوی سازمان نیز اذعان داشت : به حمداله در سال گذشته به همت همکاران خدوم و متعهد افتخارات خوبی نصیب استان شد .

ایشان در ادامه نظارت وپایش دقیق پرونده ها وامورات از ضرورتهای یک سازمان پویا دانست وگفت: آنچه که سازمان را به سمت پویایی هدایت می کند همان نظارت دقیق ، مستمر وهدفمند از عملکرد دقیق واحدها و بویژه مراکز و پرونده های افراد جامعه هدف می باشد.

ستاری همچنین یادآروشد:50 تا 60 در صد خدمات از طریق شهرستان ارائه می شود که لازم است در این زمینه ضمن تامین سلامت روحی کارکنان در کسب رضایت افراد جامعه هدف نیز تلاش نمود.

وی درادامه تصریح کرد: آنچه که برای سازمان حائز اهمیت است اشرافیت وتسلط بر امورمی باشد که راهنمایی صحیح ، اصولی ومنطقی مراجعین ، پایش درست واصولی پرونده های مددجویان ، دقت در جذب اعتبارات به نفع افراد تحت حمایت ، هم آموزی در بحث فراگیری آموزش های تخصصی ، انجام بازدید های میدانی وتوزیع عادلانه آموزش ها ودانش افزایی از جمله مواردی است که بایستی از سوی کارکنان مورد توجه قرار گیرد .

گفتنی است : در پایان این مراسم از سه تن از همکارانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده بودند با اهداء لوح سپاس قدردانی شد . همچنین تنی چند از کارکنان به پرسش و پاسخ پرداختند ک به سئوالات این عزیزان هم پاسخ های لازم ارائه شد .

کد خبر 9717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد