گلستان| بازدید معاون پیشگیری ودرمان اعتیاد بهزیستی کشور از کمپین "نه به مصرف ماده مخدر گل"

به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر باشعار "سلامت همگام عدالت وعدالت همگام سلامت"،در مراسمی دکتر براتی سده_معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در سفر دو روزه به استان گلستان به اتفاق معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری و دیگر مدیران دستگاههای عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از کمپین "نه به مصرف ماده ی مخدر گل"در گرگان بازدید نمود به بررسی روند ارائه خدمات مشاوره ای و اطلاع رسانی دراین کمپین پرداختند.

مدیرکل بهزیستی گلستان دراین باره گفت؛به دلیل شیوع بالای مصرف ماده ی مخدر گل در سالهای اخیر بخصوص در سنین پایین جامعه،این سازمان اقدام به راه اندازی این کمپین در شهرستان گرگان نمود.
دکتر غفاری افزود: در این کمپین ،موسسات تحت نظارت بهزیستی و فعال در امر مبارزه با مواد مخدر و درمان اعتیاد در ۲۰ نقطه پرتردد شهر گرگان اقدام به راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی نمود.
وی خاطر نشان ساخت: در این ۲۰ نقطه پرتردد ،کارشناسان و روانشناسان متخصص و مجرب در خصوص ماده ی مخدر گل و عوارض مصرف آن از طریق؛مشاوره، بروشور،پوستر ومحصولات انتشاراتی اقدام به اطلاع رسانی و پاسخ به سوالات مردم می کنند.
کد خبر 962

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد