کارکنان اورژانس اجتماعی سفیران بهزیستی در شناساندن خدمات سازمان به مردم هستند

با حضور سرپرست بهزیستی مازندران نشست هم اندیشی معاون امور اجتماعی با کارشناسان پایگاه اجتماعی بهزیستی مازندران در حاشیه بازدید دکتر باقری از اورژانس اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران دکتر باقری با  بیان اینکه کارکنان اورژانس اجتماعی بعنوان خط مقدم ارائه خدمات و سفیران بهزیستی نقش بی بدیلی در شناساندن خدمات  سازمان به مردم ایفا میکنند اذعان کرد: از همین روی آشنایی کامل با خدمات تمامی حوزه های تخصصی امری ضروریست.

سرپرست بهزیستی مازندران  خاطر نشان کرد: همچنین کارکنان اورژانس اجتماعی میتوانند با ارتباط و تعامل مناسب با خیرین در جهت جذب مشارکت های مردمی نیز فعالیت کنند.

باقری خواستار انعکاس اهمیت و دشواری های انجام مسئولیت در اورژانس اجتماعی و مطالبات به حق این قشر به مسئولین و مردم شد و خاطرنشان کرد: کار دراورژانس جزو مشاغل تخصصی محسوب می شود و با توجه به اینکه با گروه های مختلف افراد آسیب دیده و در آستانه آسیب و بحران درگیر هستند، بنابراین مشکلات زیادی برای فعالیت آنها وجود دارد.

 وی با اشاره به نوع قرارداد کارکنان اورژانس و با تاکید بر حفظ شان و حرمت کارمندان بعنوان الویت اصلی بهزیستی تصریح کرد:  از سوی دیگر این افراد امنیت و ثبات شغلی ندارند که خوشبختانه ریاست محترم سازمان بهزیستی اقدامات خوبی برای تبدیل وضعیت  آنها در دستور کار قرار دارد و اینجانب نیز تمام تلاش خود را در این زمینه بکار خواهم بست .

کد خبر 9612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد