آموزش اجرای طرح مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق (سامانه تصمیم)در گلستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان گلستان : کارگاه آموزشی یکروزه  «سامانه تصمیم» (طرح مداخله در خانواده به منظور کاهش طلاق ) با حضور دکتر ارجمندی- معاون دفتر امورآسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور و معاون اموراجتماعی بهزیستی استان، ویژه کارشناسان (مددکاران و روانشناسان ) ومسولین فنی مراکز مشاوره و دفاتر خدمات قضایی سراسر استان ،سه شنبه 30مهرماه در سالن آموزش این اداره کل برگزار شد.

در این دوره آموزشی نحوه پذیرش و ارجاع زوجین متقاضی طلاق به مراکز مشاوره جهت دریافت خدمات مددکاری و مشاوره ای واعلام نتیجه جلسات مشاوره به دفاتر خدمات قضایی از طریق سامانه تصمیم به مدعوین ارائه شد.

معاون اجتماعی بهزیستی استان با اشاره به افزایش نرخ طلاق در استان گفت:  این سامانه توسط اداره کل بهزیستی استان و با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوج‌ها درآستانه طلاق و منصرف کردن آن‌ها از طلاق از آواخر تیرماه امسال در این استان راه اندازی شد.

مریم معصومی افزود: زوج‌های که از ادامه زندگی منصرف می‌شود و قصد طلاق دارند باید قبل از مراجعه به دادگاه در سامانه تصمیم ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان ساخت: این سامانه زوجین را به نزدیک‌ترین مراکز مشاوره و مددکاری ارجاع می‌دهد. در مراکز مشاوره و مددکاری سعی می‌شود خانواده‌ها را از طلاق منصرف کنند.

کد خبر 9456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد