پرسش و پاسخ مدیر کل با مددجویان میامی

اداره کل بهزیستی استان سمنان در رفع نیازهای مددجویان شهرستان میامی توجه ویژه دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان به اتفاق سرپرست معاونت توانبخشی اداره کل  به شهرستان میامی سفر کردند.
 ایزدپور در سفر به شهرستان میامی  به اتفاق سرپرست معاونت توانبخشی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان میامی در ابتدا با فرماندار شهرستان میامی دیدار داشتند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان در نشست صمیمی با فرماندار میامی ضمن تقدیر و تشکر ازهمکاری  فرمانداری شهرستان میامی به  در خصوص  مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی  مطالبی بیان داشتند.
ایزدپور در ادامه سفر خود با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان میامی نیز دیدار داشتند.
دیدار مدجویی مدیر کل بهزیستی استان سمنان از دیگر برنامه های این سفر بود.
ایزدپور در دیدار و جلسه پرسش و پاسخ  با مددجویان تحت حمایت بهزیستی  به اتفاق سرپرست معاون توانبخشی اداره کل، فرماندار و امام جمعه شهرستان میامی شنوای مسائل و مشکلات مطرح شده توسط  مددجویان بود.
خواسته های مددجویان تحت حمایت بهزیستی در شهرستان میامی در خصوص مساعدتها و کمکهای درمانی  و بهره مندی آنان از خدمات تخصصی گفتار درمانی، کاردرمانی و پرداخت مساعدتها در خصوص نیازهای درمانی آنان بود.  
مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن ابراز همدلی با مددجویان بیان داشتند: در راستای اهداف سازمان بهزیستی و توجه ویژه به مناطق محروم سعی بر این بوده و هست که در پرداخت تسهیلات و اختصاص بیشتر سبد کالا و موادغذایی به مددجویان شهرستان میامی و نیازهای آنان میامی توجه ویژه  شود.
وی گفت: در رسیدگی حداکثری به امور مددجویان عزیز علی الخصوص در خدمات کاردرمانی و گفتار درمانی آمار جامعه هدف مورد توجه است هرچند که تلاش ما بر این است که بتوان این خدمات را گسترش داد و تعداد بیشتری از مددجویان عزیز تحت حمایت بهزیستی از این خدمات استفاده کنند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان برخورداری مددجویان از تسهیلات به مبلغ سی ملیون ریال در جهت خدمات دندانپزشکی در آتی برای جامعه هدف بهزیستی خبر دادند.

 

کد خبر 9420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد