آران وبیدگل| بازدید فرماندار از مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل (ع)

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل دکتر اسماعیل بایبوردی فرماندار شهرستان با حضور در مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع) با رئیس هیت مدیره و مربیان این مرکز دیدار و کودکان این مرکز را مورد تفقد قرار داد.

در این دیدار فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از زحمات خیّر گرانقدر و رئیس هیئت مدیره مرکز توانبخشی حضرت ابوالفضل(ع)، تلاش های ارزشمند کارکنان و مربیان این مرکز که با خدمت رسانی به موقع به مددجویان، زمینه های آسایش آنان را فراهم می کنند، شایسته تقدیر دانست.
دکتر بایبوردی، عمده موفقیت های بهزیستی شهرستان آران وبیدگل را مرهون مشارکت های مردمی و خیرین نیک اندیش این شهرستان خواند و افزود: با فرهنگ سازی صحیح، هر شهروند می تواند در کمک به دیگری یک خیّر باشد.
حیدر ایمانیان رییس اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل نیز با اشاره به وجود ۲۱۰۰ معلول و بیش از ۴۰ مرکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان آران وبیدگل گفت: کار در مراکز بهزیستی علاوه بردانش وتخصص، نیازمند سعه صدر، صبر و خلوص نیت است و کارکنان مراکز بهزیستی افرادی مهربانند که در پی ایفای مسئولیت ها و تعهد اجتماعی خود هستند. 
رییس اداره بهزیستی شهرستان آران وبیدگل با اشاره به فرسودگی ساختمان، ضمن تاکید بر مقاوم سازی ساختمان؛ خواستار مساعدت و همکاری اداره مسکن و شهرسازی در راستای تسهیل فرایند ساخت پروژه ساختمان جدید مرکز  شد.
در پایان فرماندار و رئیس شورای مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان آران و بیدگل در این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مرتضی محبوبی، خیّر و رئیس هیئت مدیره مرکزتوانبخشی حضرت ابوالفضل (ع)  از وی تجلیل کرد.

کد خبر 9412

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد