لرستان | صرف فعل خواستن برای کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف زندگی توسط معلولین

‍ مدیرکل بهزیستی لرستان، سرمایه‌گذاری در ورزش را در توانمندسازی معلولین لازم و موثر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، فاطمه زهرا توکلی در دیدار با مسئولین هیات ورزشی جانبازان و معلولین استان، اظهار کرد: در ورزش معلولین، هرچه قدر سرمایه‌گذاری انجام شود بازهم کم است.

وی ادامه داد: انتظار داریم معلولین به سوی توانمندی گام برداشته و فعل خواستن برای کسب موفقیت در زمینه‌های مختلف زندگی را صرف کنند..

توکلی سرمایه‌گذاری در ورزش را سودده در جهت سلامتی افراد بالاخص معلولین و پربازده برشمرد و افزود: در مباحث فرهنگی به‌ویژه ورزشی در راستای تقویت روحی و جسمی جامعه تحت پوشش از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان خاطر نشان کرد: ورزش کمک شایانی به توانمندی معلولین خواهد کرد و برای سلامتی آنها نیز لازم و ضروری است.

توکلی در ادامه گفت: توجه به ورزش معلولین را یکی از شاخص‌های ارزیابی مراکز قرار می‌دهیم و انتظار داریم در این بخش از هیچ کوششی فروگذار نشوند.

وی همچنین به برگزاری دوره‌های آموزشی (تی او تی) اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها ما مربیانی را تربیت می‌کنیم که ایده‌آل‌ها را پیاده‌سازی خواهند کرد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه ما در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، اظهار کرد: از مراکز و برنامه‌های آنها در بحث ورزش معلولین استقبال می‌کنیم.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم با یک برنامه هدفمند همچون گذشته و البته باجذب منابع بیشتر در بحث ارتقا سلامت و ورزش معلولین گام‌های خوبی را برداریم.

حمید الیاسی، رئیس هیئت جانبازان و معلولین لرستان نیز در این دیدار گفت: در مسابقات کشوری و جهانی تیم‌های فعالی داریم که موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرده‌اند.

وی بیان کرد: سعی ما این است نیروهای جوان معلول را در حیطه ورزش شناسایی و فعال کنیم.‌

الیاسی یادآور شد: امسال حامد امیری در مسابقات آسیایی سه مدال کسب کرد.

وی بیان کرد: علاقمندی جوانان معلول باعث نشاط آنها می‌شود و آینده خوبی برای آنها رقم خواهد زد.

کد خبر 939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد