حمایت بهزیستی کرمانشاه از طرح ها و ایده های نخبگان برای ایجاد اشتغال مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه بهزیستی از ایده ها و طرح هایی در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش حمایت می کند، گفت: کارفرمایانی که مددجویان ما را به کار بگیرند علاوه بر استفاده از تسهیلات 50 میلیون تومانی با سود 4 درصد، از پرداخت 5 سال حق بیمه مددجویان معاف و بهزیستی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، نشست مشترک مدیرکل، معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن و کارشناس مسئول اشتغال اداره کل بهزیستی استان با هیئت مدیره شرکت دانش بنیان سانا صنعت ماندگار با هدف همکاری های دوجانبه و نیازسنجی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در راستای اهداف شرکت مذکور برگزار شد.


در این نشست دکتر رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان ضمن خوشامدگویی به هیئت مدیره شرکت و ابراز خرسندی از حضور نخبگان جوان در این اداره کل، اظهار داشت: ما خوشحالیم که بتوانیم با همکاری شما جوانان متعهد و دلسوز گامی بلندی در راستای کمک به مددجویان برداریم.


وی با بیان اینکه بهزیستی از ایده ها و طرح هایی در خصوص ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش حمایت می کند، گفت: کارفرمایانی که مددجویان ما را به کار بگیرند علاوه بر استفاده از تسهیلات 50 میلیون تومانی با سود 4 درصد، از پرداخت 5 سال حق بیمه مددجویان معاف و بهزیستی این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.


در این نشست مهندس نوری رئیس هیئت مدیره شرکت دانش بنیان سانا صنعت ماندگار نیز با اشاره به فعالیت چندین ساله این شرکت و تولید 14 محصول تجاری دانش بنیان، گفت: از حوزه های کاری شرکت می توان به طراحی، مشاوره و تولید سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر، سیستم های کنترل هوشمند کشاورزی، سیستم های اتوماسیون صنعتی و اداری ... نام برد.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی فعالیت های شرکت ما می توانیم با همکاری بهزیستی نیروهای کاری خود را از مددجویان تحت پوشش انتخاب کنیم و علاوه براین محصولاتی را تولید کنیم که بر اساس نیازهای روز مددجویان نیز باشد.

کد خبر 9376

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد