کرمان|رئیس اداره بهزیستی کهنوج : ایجاد شغل برای بهبودیافتگان منجر به عدم بازگشت این افراد به مصرف مواد مخدر می شود

کارگاه آموزشی مهارتهای شغلی و کارآفرینی بهبود یافتگان به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدربا حضور رئیس و کارشناسان اداره بهزیستی کهنوج ، رییس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی ، و جمعی از بیماران مبتلا به اعتیاد در محل اداره بهزیستی شهرستان کهنوج برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان یدالله سالاری رییس اداره بهزیستی کهنوج با اشاره به خدمات موثر سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری از مصرف مواد مخدر گفت : راه اندازی مراکز درمان و درک اعتیاد در استان و شهرستان های کرمان گام موثری در این زمینه برداشته شد.
سالاری با بیان اینکه هفته مبارزه با مواد مخدر می تواند بهترین فرصت برای آگاهسازی  خانواده ها باشد عنوان کرد : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مخرب ترین آسیب های اجتماعی است که می تواند پایه و اساس خانواده ها را متزلزل کند .
وی شرایط بهبودیافتگان را بعد از این دوره بسیار حساس دانست و اظهار داشت : برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای شغلی ، کارآفرینی و کسب و کار بهبود یافتگان می تواند از بازگشت این افراد به مصرف مواد مخدر جلوگیری نماید.   
  درادامه یجیی زاده رییس اداره کار و تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهنوج ضمن گرامیداشت این ایام از آمادگی آن اداره جهت همکاری همه جانبه در تسهیل دریافت تسهیلات خود اشتغالی برای بهبود یافتگان جویای کار شد و گفت : از تمامی ظرفیت و توان خود جهت بازتوانی این افراد استفاده خواهد نمود .
وی با اشاره به شناسایی ظرفیت ها و  استعدادهای افراد بهبود یافته عنوان کرد : با  معرفی این افراد به اداراتی مانند فنی و حرفه ایی برای پرورش و آشنایی با چگونگی و استفاده از ظرفیت و توانمندی افراد می توان گام موثری در راستای عدم بازگشت آنان به چرخه اعتیاد باشد .

کد خبر 932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد